  • 1. Data: 2007-04-19 19:30:23
    Temat: umowa o prace - zmiana siedziby firmy
    Od: AnJack <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Chcialbym sie dowiedziec jak prawnie wyglada sytuacja, jezeli
    nastepuje zmiana siedziby firmy i pracodawca przedklada do
    podpisania aneks do umowy o prace. Czy jezeli odmowie podpisania
    tego aneksu bedzie to rownoznaczne z rozwiazaniem umowy o prace?
    Jezeli tak to w jakim trybie? Wyjdzie na to, ze ja wypowiadam
    umowe czy pracodawca? I co z okresem wypowiedzenia?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-04-19 20:26:50
    Temat: Re: umowa o prace - zmiana siedziby firmy
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    AnJack pisze:

    > Czy jezeli odmowie podpisania tego aneksu bedzie to rownoznaczne z rozwiazaniem
    umowy o prace?

    Nie.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 3. Data: 2007-04-20 08:05:39
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Nie.

    a cos sie pozmienialo w tej kwestii?

    jak w mojej robocie tak kiedys bylo, to nie bylo aneksow, tylko
    podpisywanie nowych umow z nowymi danymi, co w przypadku niepodpisania,
    skutkowalo rozwiazaniem stosunku pracy z winy pracodawcy

  • 4. Data: 2007-04-20 08:07:51
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    szerszen pisze:

    > jak w mojej robocie tak kiedys bylo, to nie bylo aneksow, tylko
    > podpisywanie nowych umow z nowymi danymi, co w przypadku niepodpisania,
    > skutkowalo rozwiazaniem stosunku pracy z winy pracodawcy

    Nic się nie zmieniło, bo zawsze tak było.
    Nie można kogoś zmusić do podpisania nowej umowy o pracę z nowym
    miejscem pracy (jak rozumiem tę zmianę siedziby).
    Obowiązuje stara umowa, gdy pracownik odmówi, a pracodawca ma możliwość
    dania wypowiedzenia zmieniającego, ale to już zupełnie inna bajka.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com