  • Data: 2009-03-03 08:06:08
    Temat: umowa o prace, rozwiazanie dwa dni po podpisaniu?
    Od: "Mati" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    czy w przypadku podpisania umowy na czas okreslony - 3 lata( druga umowa po
    okresie probnym) z czasem wypowiedzenia w umowie 14 dni, mam jakas mozliwosc
    zrezygnowania z umowy np w ciagu 7 dni od podpisania ( umowe podpisalem w
    piatek, a dzisiaj chcialbym zrezygnowac ) , czy od momentu podpisania
    obowiazuje mnie czas wypowiedzenia zawarty w umowie?