  • 1. Data: 2007-03-07 23:12:14
    Temat: umowa o prace a miejsce zameldowania
    Od: "homereska" <h...@g...com>

    Witam

    wlasnie dostalem umowe o prace na czas nieokreslony. w umowie jest wpisany
    moj adres, pod ktorym bylem zameldowany w momencie rozpoczynania pracy. w
    polowie lutego sie wymeldowalem i obecnie nie jestem nigdzie zameldowany
    (stary dowod jeszcze mam). takze zapis w umowie, ze jestem zamieszkaly pod
    powyzszym adresem nie jest prawidlowy bo tam nie mieszkam i nie jestem
    zameldowany.

    zastanawiam sie jak to wyglada np w swietle prawa :) czyzby ta umowa byla
    niewazna? czy moze powienien byc w niej wymieniony np moj pesel i nip a nie
    adres zameldowania skoro takiego nie posiadam :)

    co o tym myslicie?

    pozdrawiam
    bezdomny ;)

  • 2. Data: 2007-03-07 23:27:37
    Temat: Re: umowa o prace a miejsce zameldowania
    Od: "chiroproktolog" <c...@o...eu>

    homereska wrote:

    > co o tym myslicie?

    1.Myslę, że nie mam ochoty przeznaczyć z moich podatków ani złotówki na
    Twoje POPIERDOLONE życie..
    1.Myślę, że Twój tata był obłąkanym zwolennikiem *** i brakło mu wyobraźni
    aby się przed Tobą zabezpieczyć kawałkiem gumy o nazwie "PREZERWATYWA".
    1.Mam nadzieję, że bedziesz używał prezerwatywy i nie narazisz mnie na
    utrzymywanie twojego niedorobionego dziecka albo większej ilości twojego
    miotu - w razie problemów kontaktuj się z p. Romanem Giertychem...
    1.Mam nadzieję, że bez męczrni umrzesz z głodu jeżeli nie zaczniesz
    pracaować a będziesz się żywił amfetaminą - w razie braku amfetaminy i pracy
    kontaktuj się z p. Romanem Giertychem...

  • 3. Data: 2007-03-07 23:45:34
    Od: "Mała" <m...@o...pl>

    Za to Ty powinieneś skontaktować się z psychiatrą w trybie pilnym... opowiedz mu
    o swoim problemie może jeszcze nie jest za późno...

  • 4. Data: 2007-03-07 23:48:34
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik homereska napisał:
    > Witam
    [..]
    > co o tym myslicie?

    Że komuna przeżarła Ci mentalność aż do szpiku kręgosłupa. :(
    Jesteś wolnym obywatelem czy własnością państwa przypisaną do jakiegoś
    miejsca ?

    Jeżeli to drugie to umowa i tak jest nieważna bo ubezwłasnowolnieniu nie
    mają zdolności do zawierania wiążących umów.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 5. Data: 2007-03-08 22:34:48
    Od: "homereska" <h...@g...com>

    > 1.Myslę, że nie mam ochoty przeznaczyć z moich podatków ani złotówki na
    > Twoje POPIERDOLONE życie..

    a na jakiej podstawie kretynie uwazasz, ze bedziesz przeznaczal na mnie
    jakiekolwiek pieniadze. moze to ja ciebie utrzymuje bo sadzac po poziomie
    twojej wypowiedzi jestes czubem i piszesz z pokoju bez klamek.

    > 1.Myślę, że Twój tata był obłąkanym zwolennikiem *** i brakło mu wyobraźni
    > aby się przed Tobą zabezpieczyć kawałkiem gumy o nazwie "PREZERWATYWA".

    oj jak bardzo bym chcial skonfrontowac z toba ten komentarz osobiscie...

> [...]
    > pracaować a będziesz się żywił amfetaminą - w razie braku amfetaminy i
    > pracy kontaktuj się z p. Romanem Giertychem...

    ktorej czesci mojego postu barani lbie nie zrozumiales? jak nie potrafisz
    powiedziec nic madrego to nie wypowiadaj sie w ogole i nie zasmiecaj grupy
    trollu...

  • 6. Data: 2007-03-08 22:41:12
    Od: "homereska" <h...@g...com>

    > Że komuna przeżarła Ci mentalność aż do szpiku kręgosłupa. :(
    > Jesteś wolnym obywatelem czy własnością państwa przypisaną do jakiegoś
    > miejsca ?

    kolejny idiota?

    obowiazek ewidencji ludnosci czyli zameldowania wynika z ustawy, ktora mowi,
    ze po wymeldowaniu sie z jednego miejsca powienienem zameldowac sie w innym
    w przeciagu kilku (3 czy 5-ciu) dni. w przypadku niewypelnienia obowiazku
    mozna zostac obciazonym grzywna do 5 tys zl.

    wiec skoro taki obowiazek jest a zmiana miejsca zameldowania wiaze sie ze
    zmiana praktycznie wszystkich dokumentow to teoretycznie obecne dokumenty sa
    nie wazne. i na logike biorac nie moge sie nimi poslugiwac...

    zreszta co ja sie rozpisuje. odpowiadam czlowiekowi, ktory mi pisze o
    wolnosci - nie ma wolnosci w tym kraju jak i w zadnym innym. moze jak
    zaszyjesz sie gdzies w lesie i odetniesz sie calkowicie od reszty swiata to
    bedziesz wolny ale wtedy tez nie bo bedziesz "zamkniety" w lesie. podobnie
    ma sie sprawa w przypadku zamieszkania na bezludnej wyspie czy gdzie tam
    jeszcze chcesz...