  • 1. Data: 2007-03-07 21:25:25
    Temat: Opieka nad mieszkaniem
    Od: bilbik <b...@g...pl>

    Prosze o wyjasnienie.
    Czy mieszkanie w zamian za opieke nad mieszkaniem jest zwolnione od
    podatku? Pewnie nie, ale jak wyznaczyc jego wysokosc i jak to
    sformalizowac?

  • 2. Data: 2007-03-07 22:40:23
    Temat: Re: Opieka nad mieszkaniem
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "bilbik" <b...@g...pl> wrote in message
    > Prosze o wyjasnienie.
    > Czy mieszkanie w zamian za opieke nad mieszkaniem jest zwolnione od
    > podatku?

    Nie.
    > Pewnie nie, ale jak wyznaczyc jego wysokosc i jak to
    > sformalizowac?

    Wg. cen rynkowych wynajmu tego mieszkania.
    Ty płacisz podatek tak jakbyś to mieszkanie wynajął za pieniądze, opiekujący
    się mieszkaniem płaci podatek , bo de facto gdyby chciał wynając za
    pieniądze to ileś by tam zapłacił, a tak nie płaci, czyli ma wirtualny
    dochód.
    Dyskusję, że jest to chore proszę sobie darowac.

  • 3. Data: 2007-03-08 15:02:10
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Wynająć formalnie część lokalu, jeden pokój lub nawet jedno łóżko w nim, dodatkowo "z
    używalnością łazienki i kuchni".
    JaC

    > Pewnie nie, ale jak wyznaczyc jego wysokosc i jak to sformalizowac?

    It has removed 3195 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!

  • 4. Data: 2007-03-08 18:43:33
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

> [...]
    > to ileś by tam zapłacił, a tak nie płaci, czyli ma wirtualny dochód.
    A co w przypadku, gdy mam umowę użyczenia m ieszkania? Tzn. mam mieszkanie po
    znajomości, użyczającemu nic nie płacę, jedynie pokrywam czynsz i rachunki? Też
    płace podatek od kwoty, jaką na wolnym rynku musiałbym zapłacic za wynajem ?

  • 5. Data: 2007-03-09 00:17:28
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "jaQbek" <j...@s...eu> wrote in message
> [...]
    > po znajomości, użyczającemu nic nie płacę, jedynie pokrywam czynsz i
    > rachunki? Też płace podatek od kwoty, jaką na wolnym rynku musiałbym

    O ile to nie jest rodzina to tak. Obie strony płacą.
    Tylko rodzina ma umową użyczenia gratis.