  • 1. Data: 2004-06-04 10:49:59
    Temat: umowa o pracę
    Od: "pracownik" <p...@u...to.wp.pl>

    Witam.
    Jestem po raz pierwszy na tej grupie, więc proszę o wyrozumiałość. Słabo
    znam prawo pracy i dlatego prosiłbym o kilka porad :

    1. Podpisałem 1.03.2004 umowę na okres próbny do 30.04.2004
    2. 1.04.2004 podpisałem umowę na czas określony do 31.05.2004
    3. 1.06.2004 dostałem umowę na czas określony do 30.06.2004

    I teraz mam pytanie: czy ta trzecia umowa nie powinna być na dłuższy okres?
    I czy można w jej trakcie iść na L-4, jeśli tak, to na jak długo. Jak
    powinna wyglądać następna umowa, na jaki okres powinna opiewać?
    Bardzo mi zależy na konkretnych odpowiedziach, a nie spekulacjach.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-06-04 12:53:23
    Temat: Re: umowa o pracę
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Bardzo mi zależy na konkretnych odpowiedziach, a nie spekulacjach.

    Moze byc na dowolny okres, mozesz isc na L4 na dowolny okres ;-) ale jak
    ci sie w trakcie L4 skonczy umowa to bedzie wielki cud jesli dostaniesz
    nastepna umowe ... ;) dopiero trzecia umowa bedzie na czas nieokreslony.

  • 3. Data: 2004-06-05 13:05:36
    Temat: Re: umowa o prac
    Od: "pracownik" <p...@u...to.wp.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@o...pl> napisał

    > mozesz isc na L4 na dowolny okres ;-) ale jak
    > ci sie w trakcie L4 skonczy umowa to bedzie wielki cud jesli dostaniesz
    > nastepna umowe ... ;) dopiero trzecia umowa bedzie na czas nieokreslony.

    Fajnie, ale wiem, że raczej nie dostane nowej umowy(przepychanki w firmie),
    a mam wątpliwości, czy jeśli moja umowa jest do 30.06, to moge pójść na L-4
    np 15-ego? I ciągnąć to, np przez 3 miesiące? Jeśli w trakcie zwolnienia
    kończy mi się umowa, to co wtedy? Naprawde mało orientuje się w przepisach
    :)
    dzieki

  • 4. Data: 2004-06-07 19:18:50
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Sat, 5 Jun 2004 15:05:36 +0200, na pl.soc.prawo, pracownik napisał(a):
    > np 15-ego? I ciągnąć to, np przez 3 miesiące? Jeśli w trakcie zwolnienia
    > kończy mi się umowa, to co wtedy? Naprawde mało orientuje się w przepisach

    po zwolnieniu dalej płaci ZUS, który również często przeprowadza kontrole
    zasadności chorobowego.Czy twój lekarz już zna twoje plany?
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 5. Data: 2004-06-08 07:15:48