  • 1. Data: 2005-11-30 13:33:07
    Temat: umowa najmu czy ustawa
    Od: Lokator <m...@w...pl>

    mieszkam w wynajętym mieszkaniu (umowa najmu na rok do lipca 2006), umowa
    niestety zawiera kilka szczególów, na które teraz zwróciłem uwagę:
    1. zwrot kaucji po 60 dniach - z tego co wiem ustawa mówi o 30
    2. kara za nieopuszczenie lokalu po rozwiązaniu umowy to ok 500 zł za dzień !! ???
    3. zapis o braku możliowśści zameldowania

    zakładam sytuację: nie zapłacę za miesiąc i zgodnie z umową własciciel każe mi się
    wynosić z mieszkania a jezeli nie to 500 za dzień pobytu.
    a ja mu powiem: nie, bede sobie mieszkał bo zgodnie z ustawą mozesz mnie
    wyrzucić po 3 miesiącach zalegania proszę sobie odsetki karne naliczyć. a ja i tak
    się wyprowadzę od 1. lutego bo zmieniam mieszkanie. i czesc. zapłace mu wtedy
    za 3 miesiące plus odsetki ale: czy umowa jest ważna ?? kto będzie miał racje?
    aha pytanie po co ?? więc tak mam ograniczone fundusze a zmieniam mieszkanie i
    musze tam kaucję wplacic więc te pieniądze z czynszu przeznaczyłbym na kaucje w
    nowym mieszkaniu.

    moge liczyć na pomoc?? dzięki

    proszę o opinię

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-11-30 13:57:51
    Temat: Re: umowa najmu czy ustawa
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > moge liczyć na pomoc??

    nie

    >dzięki

    zawsze do uslug

    P.

  • 3. Data: 2005-11-30 16:02:33
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Lokator napisał(a):

    > 1. zwrot kaucji po 60 dniach - z tego co wiem ustawa mówi o 30

    To jest ok.

    > 2. kara za nieopuszczenie lokalu po rozwiązaniu umowy to ok 500 zł za dzień !! ???

    To by sie moze dalo zmienic przed sadem.

    > 3. zapis o braku możliowśści zameldowania

    O to jest niewazne i sprzeczne z prawem.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2005-11-30 17:32:42
    Od: "PAweł" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl>

    (...)

    > To by sie moze dalo zmienic przed sadem.
    (...)

    A to na jakiej podstawie??
    --
    Pozdr