  • 11. Data: 2006-11-16 23:33:15
    Temat: Re: umowa na uczelni na 3 roku - czy tresc jest uczciwa?
    Od: soniq <...@o...iq>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "soniq" <...@o...iq> napisał w wiadomości
    >
    > No dobra. A co będzie, jak po prostu tych umów nie podpiszecie i już.
    > Wiążą ich przecież umowy zawarte w chwili podejmowania studiów. I ja bym
    > na Waszym miejscu żadnych umów nie podpisywał.

    wiekszosc podpisala, chyba ja i kilka "spiochow" nie podpisalo... ale ja
    chyba jedyny ja przeczytalem. boje sie, ze jak nie podpisze to bedzie
    "jak Ty nam tak, to my Ci tak..." czyli problemy z zaliczeniem semestru
    (i tak wisze na wlosku :) - chodzi nie tyle o aspekt prawny, ale "life".

    pozdrawiam
    P.L.

  • 12. Data: 2006-11-16 23:50:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > tak, to my Ci tak..." czyli problemy z zaliczeniem semestru (i tak wisze na
    > wlosku :) - chodzi nie tyle o aspekt prawny, ale "life".

    No cóż. Na to poradzić już nic nie potrafię. Choć z drugiej strony, skoro o
    zaliczeniu lub nie egzaminów na tej uczelni ma decydować nie wiedza, a uległość,
    to raczej nie najlepiej świadczy o jej poziomie.

  • 13. Data: 2006-11-17 07:40:00
    Od: "B L" <m...@...mail.pl>

    ja na swojej uczelni dowiedziałem się ostatnio że takie umowy uczelnia musi
    podpisac że studentem który płaci za kształcenie - i jest to wymóg
    ustawowy - ale jak na razie nic do podpisania nie dali