  • 11. Data: 2014-01-10 21:41:35
    Temat: Re: umowa kupna sprzedaży
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek wrote:
    > To nie jest nieruchomość i zasiedzenie nie ma tu zastosowania.
    > Jacek

    jak to nie jest nieruchomosc?
    Teraz to dopiero jest nieruchomosc jak cholera.

  • 12. Data: 2014-01-10 21:55:23
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

    > jak to nie jest nieruchomosc?
    > Teraz to dopiero jest nieruchomosc jak cholera.

    Liwusz...
    uwielbiam twoje odpowiedzi
    zawsze poprawiaja mi humor ;-)

  • 13. Data: 2014-01-10 22:03:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-01-10 21:55, HANA pisze:

    > Liwusz...
    > uwielbiam twoje odpowiedzi
    > zawsze poprawiaja mi humor ;-)

    Hana, nie myl mnie z witkiem.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2014-01-10 22:32:16
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-01-10 20:34, Liwiusz pisze:
    > 174kc.
    W takim razie mam pytanie:
    mam od 20 lat po teściu motorower (rok prod 1958) i za cholerę nie mogę
    go zarejestrować, bo przepadł dowód rejestracyjny, a wydz. komunikacji,
    gdzie był zarejestrowany oddał archiwum na makulaturę.
    Czyżby też została mi z tego wieczna nieruchomość? ;-)
    Jacek

  • 15. Data: 2014-01-10 22:37:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-01-10 22:32, Jacek pisze:
> [...]
    > gdzie był zarejestrowany oddał archiwum na makulaturę.
    > Czyżby też została mi z tego wieczna nieruchomość? ;-)

    Co to znaczy "po teściu"?

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2014-01-10 22:52:02
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > był zarejestrowany oddał archiwum na makulaturę.
    > Czyżby też została mi z tego wieczna nieruchomość? ;-)

    Da sie zarejestrowac
    troche jest kombinacji ale da sie
    umowa z tesciem na zakup ramy
    reszta to czesci zamienne
    dokladasz oswiadczenie ze zrekonstruowales cala reszte czesciami zamiennymi
    ale jak to u nas co urzad to inne prawo
    dopytac u jakiegos fajnego urzednika i sprawa do przepchniecia.
    w Olsztynie poszedlem spytalem
    pani mi powiedziala ze umowa na zakup nadwozia i opis co dolozylem i
    przeszlo
    Alfa Romeo Veloce Spider z 1982 roku
    i dalo sie

    Andrzej
    www.hana.com.pl
    www.osiedle.olsztyn.pl
    www.bartolty.com.pl

  • 17. Data: 2014-01-10 22:53:17
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

    > Hana, nie myl mnie z witkiem.
    >
    > --
    > Liwiusz

    nie myle zle sie kliknelo ;-)

  • 18. Data: 2014-01-11 08:15:25
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-01-10 22:37, Liwiusz pisze:
    > Co to znaczy "po teściu"?
    Teść zmarł, a w garażu pozostał simson.
    Jacek

  • 19. Data: 2014-01-11 08:40:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-01-11 08:15, Jacek pisze:
    > Teść zmarł, a w garażu pozostał simson.

    No to nie masz go po teściu, to nie Twój simson.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2014-01-11 10:15:10
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-01-11 08:40, Liwiusz pisze:
    > No to nie masz go po teściu, to nie Twój simson.
    Jedyną spadkobierczynią jest moja żona, ale ona na tym jeździć nie ma
    zamiaru. Ja natomiast chętnie bym to-to zarejestrował, bo jest moda na
    oldtimery, a simsonek w niezłym stanie.
    Jacek