  • Data: 2003-02-07 11:56:51
    Temat: umowa kupna-sprzedaży
    Od: "Tomasz B." <t...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Nurtuje mnie pewien problem:
    Podpiduję umowe kupna-sprzedaży mieszkania z klientem. On wpłaca na poczet
    zaliczki 20% wartości mieszkania. Wprowadza sie załóżmy za pół roku. Czy od
    momentu podpisania umowy jest on właścielem mieszkania? Czy moze zrobic mi
    numer i zarzadac placenia za wynajmowanie mi (mojego) mieszkania i czy ma do
    tego prawo? Po tym czasie w jakim ja sie wyprowadzam on ni placi mi calej
    reszty pooniewaz mieszkalem u niego i on potracli sobie z tego na ile sie
    umawialismy to co uwaza powiniem zapalcic mu za wynajecie?
    Oświećcie mnie jezekli sie myla albo podajcie jak sie ustrezec przed tak
    sytuacja.

    Tomek B