  • 1. Data: 2004-08-29 16:52:06
    Temat: umowa i nie wywiazywanie sie z niej (dlugie)
    Od: Mateusz Pronobis <p...@1...0.0.1>

    Witam,
    mam nadzieje ze dobra grupe wybralem;)

    W 6 blokach na osiedlu pol roku temu powstala siec lokalna z dostepem do
    internetu. Robil to Pan ktory ma dzialalnosc i wszyscy podpisali umowy.
    Umowa jest napisana dosc paskudnie i z beladmi stylistycznymi i ort., w
    jednym z podpunktow jest napisane ze wlascicielem sieci jest ta firma
    ktora ma ten Pan.
    sedno sprawy: Pan nie wywiazuje sie z umowy tzn dostepu do sieci czesto
    nie ma, mieszkancy chca zerwac umowe i zrobic to po swojemu i tu powstal
    problem z okablowanie i sprzetem.

    Pan twierdzi ze to jest jego ale ludzie chcieli by je jakos odzyskac bo
    to pieniazki w bloto.

    Pytanie: Czy jest jakas mozliwosc aby legalnie odzyskac te kable ? czy
    zrywajac umowe Firma dalej jest wlascicielem itp.?

    z gory dziekuje za odpowiedz, jesli trzeba umowe moge pokazac.

    --
    Mateusz Pronobis
    www.mateusz.info

  • 2. Data: 2004-08-29 17:05:08
    Temat: Re: umowa i nie wywiazywanie sie z niej (dlugie)
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "Mateusz Pronobis" <p...@1...0.0.1> napisal w
    wiadomosci news:cgt1m4$jhf$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > wlascicielem sieci jest ta firma ktora ma ten Pan.
    > [...]
    > Pan twierdzi ze to jest jego ale ludzie chcieli by je jakos odzyskac

    Odzyskac to mozna cos co sie utracilo. A tu jak rozumiem te kabelki zawsze
    byly i nadal sa wlasnoscia tego Pana. Mozna je od niego KUPIC albo polozyc
    wlasne. Mysle, ze jezeli wszyscy klienci wypowiedza temu Panu umowe to on
    tanio to odsprzeda, ale wcale nie musi.

    Alek

  • 3. Data: 2004-08-29 17:11:33
    Od: Mateusz Pronobis <p...@1...0.0.1>

    Alek napisał(a):
> [...]
    > wlasne. Mysle, ze jezeli wszyscy klienci wypowiedza temu Panu umowe to on

    Racja, sek w tym ze ten Pan mysli ze potrafi sie ta siecia zajac ale mu
    nie idzie;)

    --
    Mateusz Pronobis
    www.mateusz.info