  • 11. Data: 2003-03-21 13:26:07
    Temat: Re: umowa
    Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...com>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    [...]

    > A jak było w twoim przypadku ?? ;)

    Nie wiem, ja byłem zleceniodawcą :-)

    --
    pozdrawiam;
    Michał Kwiatkowski

  • 12. Data: 2003-03-24 06:37:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 21 Mar 2003, Marcin Olender wrote:

    >+ "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> wrote [...]
    >+ > Problem w tym, że przypadek sprzedaży samochodu jest opisany
    >+ > w ustawie. Świadczenia OF - OF (bez DG) nie ma.
    >+
    >+ Moment - o jakiej ustawie mówisz?

    Mea culpa. O podatku dochodowym od osób fizycznych.

    >+ > Powszechnie spotykane komentarze są dość jednolite: taką
    >+ > usługą może być tylko coś co ustawa jawnie wyłącza z opodatkowania
    >+ > (zbieranie grzybów na przykład) lub kiedy pozwala na rozliczenie
    >+ > umowy między OF (np. na rzecz posiadacza nieruchomości).
    >+ > W innym przypadku może dać się "podciągać" pod DG :(
    >+ >
    >+ Wybacz, ale nie mam pojęcia o czym piszesz. Czy sugerujesz, że OFy nie
    >+ korzystają ze swobody zawierania umów?

    Korzystają, jak najbardziej. Przecież nie ma zakazu zakładania
    działaności gospodarczej, rejestracji do podatku VAT i paru
    innych drobiazgów :], prawda ?

    >+ Pozdrawiam

    wzajem ! - Gotfryd
    (szukający gdzie to leżał wyrok że nawet jednostkowa ale
    *zamierzona* operacja może kwalifikować się do DG)