  • Data: 2008-02-03 11:21:39
    Temat: umowa
    Od: "Adam Faszcza" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień dobry!
    Po pierwsze - mam nadzieję, że to właściwa grupa :)
    Jeśli nie - prosiłbym o wskazówkę gdzie mam pisać.

    Sprawa wygląda następująco:

    Prowadzę DG - uczę angielskiego.
    Trafił mi się klient (większa firma), który chce podpisać umowę.
    Dotychczas z innymi klientami warunki ustalaliśmy jedynie ustnie, a na
    koniec miesiąca wystawiałem rachunek, który wciągałem w KPiR.

    Pytanie:
    Czy umowa taka musi spełniać jakieś konkretne wymagania?
    Czy muszę ją gdzieś zgłaszać? (US czy coś?)

    Czy też może wystarczy napisać coś w rodzaju "firma A zobowiązuje się do
    prowadzenia lekcji angielskiego dla pracowników firmy B w godzinach takich a
    takich, miejscu takim a takim, za tyle a tyle"?

    Z góry dziękuję za odpowiedzi :)
    Adam