  • Data: 2006-04-01 21:22:23
    Temat: um. o unikaniu konkurencji
    Od: Ra <adres.w@stopcce> szukaj wiadomości tego autora

    Mam podpisaną um. o unikaniu konkurencji - tzn nie podejmowania pracy
    dla klientów firmy przez 2 lata. Ok, rozumiem. Tylko nie ma tam nic o
    odszkodowaniu za ten okres
    Z tego co się dowiedziałem i zrozumiałem to umowę sporządził radca
    prawny i umowa jest traktowana jako umowa cywilno-prawna między firmą a
    osobą fizyczną a nie pracownik-pracodawca
    Umowę podpisałem ZANIM podpisałem umowę o pracę
    Jak to faktycznie jest w takim przypadku