  • 21. Data: 2008-01-09 13:40:37
    Temat: Re: udostępnie na stronie www fragmentu mapy
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 09.01.2008 Nix <videoart1__WYTNIJ> napisał/a:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    > Ok a taki "argument" ( to teoria tylko ) przychodzi mi do głowy: - stronę
    > wykonała firma XXX na moje zlecenie- więc naruszeniem praw autorskich jest
    > sensu stricto działanie firmy XXX mimo że to ja odpowiadam za materiały na
    > stronie ?

    No to MZ albo w te albo wewte: możesz albo położyć po sobie uszy albo iść
    w zaparte, że zdałeś się na profesjonalizm tamtej firmy. Tylko, że nie
    wiadomo jak to się wszystko skończy. Właściciela praw autorskich do tej
    mapy zapewne mało obchodzi z czyjej winy się ona tam znalazła, więc mogą
    po prostu złożyć zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa a dalej niech
    już sąd rozstrzyga. MZ w zależności kim jesteś (zawodowo) sąd może dać lub
    może nie dać wiary Twoim zapewnieniom, że nie byłeś świadom całej sytuacji
    lub, że wykazałeś się należytą starannością.
    Nie wiem jak to wygląda od strony prawno-praktyczniej, ale może warto
    zapłacić i wystąpić z regresem do firmy XXX?

    --
    Marcin

  • 22. Data: 2008-01-10 08:16:25
    Od: "mapa" <w...@w...pl>

    Poczytaj sobie tu:
    http://forumprawne.org/viewtopic.php?t=44296&postday
    s=0&postorder=asc&start=0
    i w googlach.
    Nie jesteś pierwszy, których prubują naciągnąć. Nie daj się!

  • 23. Data: 2008-01-10 12:46:05
    Od: "Nix" <videoart1__WYTNIJ __TO__@wp.pl>

    Użytkownik "mapa" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    s=0&postorder=asc&start=0
    > i w googlach.
    > Nie jesteś pierwszy, których prubują naciągnąć. Nie daj się!

    Dzięki za wyczerpujący link- faktycznie wygląda na to że map1 jest
    nastawiona na zysk przede wszystkim, z tym że pewne prawa niestety ma...

    pzdr! Nix