  • 31. Data: 2007-04-23 15:42:31
    Temat: Re: udostepnianie namiaru na nielegalne dane
    Od: KML <t...@o...pl>

    Dnia 18-04-2007 o 03:01:08 KML <t...@o...pl> napisał(a):

    > Jak wyglada z tym sprawa?
    > Czy np. wrzucajac w serwisie namiar do rapidshare, megaupload itp. na
    > zripowane filmy wlasciciel serwisu ponosi za to odpowiedzialnosc? (czy
    > moze byc karany za piractwo)?

    ok. dzieki wszystkim za odpowiedzi, widze ze dyskusja sie dosc mocno
    rozwinela. a moglby ktos mi powiedziec jak wykonac taki serwis aby nie
    narazic sie policji? chodzi mi tu dokladnie o serwis w ktorym w formie
    forum bylyby wstawiane linki do rapidshare i megaupload (filmy 3gp -
    pelnometrazowe).

  • 32. Data: 2007-04-24 09:03:46
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    > narazic sie policji? chodzi mi tu dokladnie o serwis w ktorym w formie
    > forum bylyby wstawiane linki do rapidshare i megaupload (filmy 3gp -

    IMO wystarczy, ze owe forum nie bedzie publicznie dostepne (np. dostep bedzie
    uzalezniony od uprzedniej autoryzacji). Dodatkowo, jesli bedziesz (w razie
    czego) w stanie udowodnic, ze uzytkownicy forum znja sie i utrzymuja "stosunki
    towarzyskie", bedziesz mogl (w razie czego) powolac sie (podobnie jak pozostali
    uzytkownicy) na dozwolony uzytek w rozumieniu art. 23 wiadomej ustawy.

    pozdrawiam
    d.