  • 1. Data: 2005-07-14 08:07:41
    Temat: udostępnianie danych z logów serwera WWW
    Od: "Tomek" <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    Mam pytanie czy admnistrator serwisu WWW, może zgodnie z polskim prawem
    zainteresowanemu użytkownikowi podać np. informację o tym kto dokonał wpisu na
    jakimś forum lub dodał jakąś opinię.
    Chodzi o informację o czasie dodania i adresie IP z jakiego wpis był dodany.
    Ew. czy można przy takich wpisach podawać jawnie takie dane.

    Pozdr.
    Tomek

  • 2. Data: 2005-07-14 09:26:00
    Temat: Re: udostępnianie danych z logów serwera WWW
    Od: BartekK <s...@d...org>

    Tomek napisał(a):
> [...]
    > Chodzi o informację o czasie dodania i adresie IP z jakiego wpis był dodany.
    > Ew. czy można przy takich wpisach podawać jawnie takie dane.
    jak zechce - to moze, adres IP nie jest "dana osobowa" jak nazwisko,
    twarz itd - wiec moze nawet publikowac wprost na www

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098
    173