  • 1. Data: 2005-07-14 07:50:21
    Temat: meldowanie w mieszkaniu
    Od: newman <marcin_nomorespam!@mymanufactory.com>

    Witam!

    Mam mieszkanie (spol. wlasnosciowe prawo do lokalu) w ktorym chce
    zameldowac osobe. Sam nie jestem tam zameldowany. Wiem, ze musze isc z
    ta osoba do dzialu meldunkowego, moje pytanie jest:

    1. jakie papiery musze zabrac, czy odpis aktu notarialnego i dowod
    osobisty wystarczy?

    2. jak dlugo mozna byc nigdzie niezameldowanym?

    pozdrawiam!
    Marcin

  • 2. Data: 2005-07-14 08:19:51
    Temat: Re: meldowanie w mieszkaniu
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "newman" <marcin_nomorespam!@mymanufactory.com> napisał w
    wiadomości news:db55gj$6ac$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > osobisty wystarczy?

    Wystarczy.

    > 2. jak dlugo mozna byc nigdzie niezameldowanym?

    Bez ograniczen.

    marekz

  • 3. Data: 2005-07-14 14:44:39
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    MarekZ wrote:

    > Bez ograniczen.

    :)

    Dobre

    Ale pytanie chyba brzmiało. Jak długo można mieszkać w danym miejscu bez
    dopełnienia obowiązku meldunkowego.
    Odpowiedź zdaje się brzmi: 3 dni.

  • 4. Data: 2005-07-15 06:28:24
    Od: newman <marcin_nomorespam!@mymanufactory.com>

    witek wrote:

    > Ale pytanie chyba brzmiało. Jak długo można mieszkać w danym miejscu bez
    > dopełnienia obowiązku meldunkowego.
    > Odpowiedź zdaje się brzmi: 3 dni.

    dokladnie chodzi o to, ze osoba sie wymeldowuje z dotychczasowego
    miejsca zamieszkania i teraz ile dni ma na to, zeby zameldowac sie w
    kolejnym miejscu. Rozumiem, ze to sa te 3 dni (?)

    pozdrawiam!
    Marcin

  • 5. Data: 2005-07-19 11:41:48
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

> [...]
    > zamieszkania i teraz ile dni ma na to, zeby zameldowac sie w kolejnym
    > miejscu. Rozumiem, ze to sa te 3 dni (?)

    Jeśli zaczyna mieszkać w jakimś nowym miejscu to właśnie 3 dni. Chodzi o to,
    że w każdym miejscu gdzie ktoś przebywa dłużej niż 3 dni powinien się
    zameldować na pobyt stały lub czasowy, z wyjątkiem kilku ustawowych wyjątków
    (m.in. pobyt turystyczny).

  • 6. Data: 2005-07-19 17:35:48
    Od: artiun <a...@w...pl>

    Piotr [trzykoty] napisał(a):
    > Jeśli zaczyna mieszkać w jakimś nowym miejscu to właśnie 3 dni. Chodzi o to,
    > że w każdym miejscu gdzie ktoś przebywa dłużej niż 3 dni powinien się
    > zameldować na pobyt stały lub czasowy
    Właśnie mam pytanie, gdyby nie było odp. na zadane pytanie. Zmarł ojciec,
    matka. Zamieszkała ze mną dziewczyna. Sprawy spadkowe nie są jeszcze
    załatwione/załatwiane. Zameldowałem ja na 2 m-ce czasowo, przedłużyłem
    ostatnio na kolejne 2. Teraz ze mna mieszka, znalazła pracę, pracuje. Co w
    tym wypadku z kolejnym zameldowaniem?

    --
    Artur