  • 11. Data: 2004-06-14 17:03:36
    Temat: Re: uciążliwy sąsiad - radio na drzewie
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia nie 13. czerwca 2004 11:09 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Hanna:

    > Ojjj, to nic nie da, ten sasiad to stary cinkciarz, nie raz dostal
    > wpierdziel jak kogos oszukal.

    Rozpuść plotkę, że jest uczciwy. Takiemu to popsuje opinię :)

    > Narazie jestem przy zdrowych zmyslach ale jak mi odbije z tego halasu to
    > zastosuje porady...

    a) wersja hakerska: Znajdź dobrego radioamatora, zmontujcie nadajnik
    zagłuszająco-nadający i nadawajcie mu jego-nieulubione-audycje[1] przez
    jego własne radio.

    Wady: może zacząć nadawać z taśmy, a i produkcja takiego zagłuszacza może
    być nietania. Do tego, źle zrobiony nadajnik będzie siał też po sąsiadach.
    Ba! Może nawet nie dać się tak prosto zrobić niesiejącego.

    Zalety: pełna konspiracja, dzika zabawa z sąsiada-zdziwionego-tym-faktem.

    b) wersja lajtowa: odpalasz na swoim drzewku kolumienki o mocy
    przekraczającej moc sąsiada i odpalasz jego-nieulubione-audycje[1]

    [1] w zależności o gustu sąsiada sugeruję:
    a) radio Maryja, jeśli nie lubi
    b) pieśni żydowskie, jeśli lubi radio Maryja
    c) techno hardcore [3]
    d) disco-polo w wersji możliwie najbardziej powalonej[2]
    e) BlueCafe [4]

    [2] uważaj, jest sporo fajnego disco-polo, jeszcze mu się spodoba
    [3] wiem, brzmi groźnie, ale są tacy, co to lubią, stąd inne propozycje
    [4] to rozwiązanie hardcore, uważaj, żebyś to przeżyła oraz żeby sąsiad nie
    umarł, bo będziesz siedzieć za wyjątkowo okrutne zabójstwo z premedytacją.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)