  • 1. Data: 2009-11-18 12:31:37
    Temat: uciążliwy sąsiad
    Od: " anna c." <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mam sąsiada, ktory prowadzi zakład piaskujący samochody. Wiąże się to z
    codziennym,wielogodzinnym hałasem, ktory w godzinach największego natężenia
    pracy jest nie do zniesienia.(sąsiad nie stosuje żadnych ekranów ochronnych)
    Co więcej podczas piaskowania wydobywa się pył, który roznosi się po
    najblizszej okolicy. Nie pomogły skargi do Inspektoratu środowiska, ponieważ
    w trakcie przeprowadzanej przez nich kontroli zakład piaskujący pracował z
    minimalnym natężeniem więc niemożliwe było zbadanie rzeczywistego
    hałasu i emisji pyłu. Nie mam pomysłu gdzie jeszcze moglabym sie zgłosić w
    sprawie uciążliwego sąsiedztwa.(Dodam, że mieszkam w domku jednorodzinnym
    pod miastem).

  • 2. Data: 2009-11-18 16:06:47
    Temat: Odp: uciążliwy sąsiad
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " anna c." <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    Kamera albo apart cyfrowy z nagrywaniem filmów. Nagrać film i wysłać do
    instytucji.