  • Data: 2005-05-05 10:01:57
    Temat: ubezpieczenie wspolwlasnosci
    Od: domino<e...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem jednym ze wspolwlascicieli kamienicy 26/100.Oprocz mnie jest jeszcze
    dwoje wspolwlascicieli 10/100 ,64/100.Czy skladke ubezpieczeniowa placimy wg
    udzialow czy kazy trzecia czesc? Wspolwlasciciel,ktory posiada wiekszosc chce
    oczywiscie abysmy placili po 1/3. NIe ma szansy aby sie dogadac.Co w takiej
    sytuacji zrobic, wlasciwie budynek powinien byc ubezpieczony.
    bardzo prosze o opinie i z gory serdeczne dzieki.

    -> http://usenet.pomocprawna.info