  • 11. Data: 2008-09-30 23:44:10
    Temat: Re: ubezpieczenie OC w systemie Direct - pytanie
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Miroslaw Backa wrote:

> [...]
    > i potwierdzona zostaje polisa.
    > 2. Umowa ubezpieczenia zawierana jest na podstawie informacji podanych
    > przez Ubezpieczajacego we wniosku o ubezpieczenie, niezbednych do
    > dokonania przez Ubezpieczyciela oceny ryzyka ubezpieczeniowego. Informacje
    > te moga byc podane przez
    > Ubezpieczajacego Ubezpieczycielowi za posrednictwem srodków porozumiewania
    > sie na
    > odleglosc, w szczególnosci telefonu lub Internetu.(....)"
    >
    > i tutaj mam zagwostke, gdyz dostalem od nich informacje, ze prawo stoi za
    > nimi i wg. ust.2 umowa zostala zawarta przez telefon.

    Jak dla mnie pkt. 2 mówi tylko że przez telefon podajesz dane niezbędne do
    zawarcia umowy/kalkulacji składki/itd... Inaczej mówiąc - przez telefon
    składasz wniosek.

    p. m.

  • 12. Data: 2008-10-06 12:27:16
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 30 Wrz, 23:36, "Miroslaw Backa" <r...@w...pl> wrote:
> [...]
    > sie na
    > odleglosc, w szczególnosci telefonu lub Internetu.(....)"

    No ladnie ladnie, wystawiaja umowe na podstawie danych do wniosku.
    Czyli sami stwierdzaja ze wystawiaja umowe nawet po sprzeciwie
    ubezpieczajacego. :)
    Z tego punktu wynika tylko ze nie trzeba im przesylac danych a
    wystarczy podac je przez telefon. Ale dane do umowy po tym jak
    ZATWIERDZA twoja oferte. Bo tak o dziala, oni ci podpowiadaja "345
    zlotych za ubezpiecznenie" a ty im piszesz "chcialbym sie ubezpieczyc
    za 345 zlotych" i oni sie zgadzaja i wypisuja umowe.