  • 221. Data: 2014-02-18 08:00:45
    Temat: Re: trynkiewicz wychodzi
    Od: Mariola Sryż <r...@...cwel.palikota.pl>

    wiadomości news:ldt0bp$3qu$2@node2.news.atman.pl...

    > To podaj adres - szybko będziemy mieć to z głowy.

    Poszło na priv.

    --
    Mariola

  • 222. Data: 2014-02-18 14:17:37
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 16.01.2014 18:54, hikikomorisan pisze:

    > szkoda slow...
    Słuchaj swego bożyszcza:
    http://www.youtube.com/watch?v=MuITdGNsohg

  • 223. Data: 2014-02-18 14:20:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.02.2014 08:00, Mariola Sryż pisze:

    > Poszło na priv.

    Tia, poszło ale chyba na Berdyczów. Bo na pewno na żaden z moich adresów
    jeszcze nie doszło.

    No chyba że w rzeczywistości nazywasz się MR. FABIAN OKOYE z NIGERII ;->
    (pisownia oryginalna)

    Oto ile są warte słowa tej "pani".

  • 224. Data: 2014-02-20 23:46:26
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-02-18 14:20, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > jeszcze nie doszło.
    > No chyba że w rzeczywistości nazywasz się MR. FABIAN OKOYE z NIGERII ;->

    czytam te wasze przedszkolne bzdury i dochodzę do wniosku, że to się
    musi skończyć w łóżku. Weźcie się prześpijcie w końcu i przestańcie
    kompromitować w internecie

  • 225. Data: 2014-02-20 23:52:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 20.02.2014 23:46, PlaMa pisze:

    > czytam te wasze przedszkolne bzdury i dochodzę do wniosku, że to się
    > musi skończyć w łóżku. Weźcie się prześpijcie w końcu i przestańcie
    > kompromitować w internecie

    Błeeeeee.... Nawet jeśli to faktycznie jest kobieta, to z taką
    obrzydliwą blacharą to nawet jakby ktoś mi duuuuuuuuuuuuużo zapłacił, to
    zdecydowanie nie ;->

    PS: głodnemu chleb na myśli? ;->

  • 226. Data: 2014-02-25 15:05:33
    Od: Mariola Sryż <r...@...cwel.palikota.pl>

    wiadomości news:ldvmng$4b8$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
    > jeszcze nie doszło.
    >
    > No chyba że w rzeczywistości nazywasz się MR. FABIAN OKOYE z NIGERII ;->

    Poszło jeszcze raz, przepraszam. Nie zauważyłam, że używasz zabezpieczenia
    antyspamowego, a zwrot trafił do spamu u mnie w skrzynce i nie znalazłam
    "odbitki".

    W każdym razie poszło jeszcze raz -
    adres, dane identyfikacyjne, numer telefonu mojego adwokata oraz numer konta
    fundacji "Raz sierpem, raz młotem" na konto której możesz wpłacić 15 tys.
    PLN tutułem nawiązki za bezpodstawne i bezprawne nazywanie mnie nazistowską
    kurwą.
    Chodzi oczywiście o tę wiadomość: news:lbnt2p$odn$1@node1.news.atman.pl

    --
    Mariola

  • 227. Data: 2014-02-25 16:04:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.02.2014 15:05, Mariola Sryż pisze:

    > Poszło jeszcze raz, przepraszam. Nie zauważyłam, że używasz
    > zabezpieczenia antyspamowego, a zwrot trafił do spamu u mnie w skrzynce
    > i nie znalazłam "odbitki".

    Jaaaasne.

    > W każdym razie poszło jeszcze raz -
    > adres, dane identyfikacyjne, numer telefonu mojego adwokata oraz numer

    Mhm. Tylko coś długo idzie. Znowu via Berdyczów lub może Buchenwald?

    Bo w ciągu ostatniej godziny czy dwóch jedyne co trafiło na moją
    skrzynkę pocztową i choć odrobinę pasuje to zdjęcie jakiejś cycatej i
    wygolonej panienki z reklamą serwisu "wymiany pikantnych zdjęć i
    rozmów"... w innych nawet płeć nadawcy się nie zgadza (swoją drogą znowu
    odziedziczyłem miliony dolarów, które czekają na mnie w Zimbabwe czy
    innym Wybrzeżu Kości Słoniowej).

    > konta fundacji "Raz sierpem, raz młotem" na konto której możesz wpłacić
    > 15 tys. PLN tutułem nawiązki za bezpodstawne i bezprawne nazywanie mnie
    > nazistowską kurwą.

    Ależ jak najbardziej "podstawne" - cechą charakterystyczną osoby
    totalnie skurwionej jest patologiczny pęd do kłamstw i pomówień,
    dotyczących także (a może zwłaszcza?) rodziny, więc jesteś kurwą (nie
    mylić z prostytutką, bo to byłaby obraza dla przedstawicieli tego
    zawodu). Łagodniej aż takiego zeszmacenia nie da się określić. A twoje
    naziolskie poglądy głosisz wszem i wobec. CBDO.

    Swoją drogą takiej fundacji nie ma, więc na twoje szczęście nie miałaś
    dość odwagi na przesłanie numeru konta, bo wtedy by doszło jeszcze
    zawiadomienie do prokuratury o próbie wyłudzenia datku na jakąś rzekomą
    organizację pożytku publicznego.

    Tak czy inaczej najpierw musiałbyś mi wypłacić milion zł odszkodowania
    za pomawianie mojej rodziny o zbrodnie i tortury.

  • 228. Data: 2014-02-25 16:25:45
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    wiadomości news:leibeg$4ir$1@node1.news.atman.pl...

    > Ależ jak najbardziej "podstawne" - cechą charakterystyczną osoby totalnie
    > skurwionej jest patologiczny pęd do kłamstw i pomówień, dotyczących także
    > (a może zwłaszcza?) rodziny,

    Piszesz o Adamie Płaszczycy?
    Racja!

    A.

  • 229. Data: 2014-02-26 08:34:30
    Od: Mariola Sryż <r...@...cwel.palikota.pl>

> [...]
    > nawet płeć nadawcy się nie zgadza (swoją drogą znowu odziedziczyłem
    > miliony dolarów, które czekają na mnie w Zimbabwe czy innym Wybrzeżu Kości

    Gratulacje!

    > Ależ jak najbardziej "podstawne" - cechą charakterystyczną osoby totalnie
    > skurwionej jest patologiczny pęd do kłamstw i pomówień, dotyczących także
    > (a może zwłaszcza?) rodziny,

    No nie wiem,. nie mam takioch doświadczeń. Ale popytaj w rodzinie, z
    pewnością pomogą.

> [...]
    > Łagodniej aż takiego zeszmacenia nie da się określić.

    A twoje
    > naziolskie poglądy głosisz wszem i wobec. CBDO.

    Prawda jest po prostu taka, że to ty jesteś buraczaną łajzą, która nie używa
    argumentów tylko inwektyw.

> [...]
    >
    > Tak czy inaczej najpierw musiałbyś mi wypłacić milion zł odszkodowania za
    > pomawianie mojej rodziny o zbrodnie i tortury.

    Que?

    Andrzejku, czy ty jesteś naprawde tak głupi, czy tylko rżniesz głupa?

    --
    Mariola

  • 230. Data: 2014-02-26 08:41:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.02.2014 08:34, Mariola Sryż pisze:

    > No nie wiem,. nie mam takioch doświadczeń. Ale popytaj w rodzinie, z
    > pewnością pomogą.

    Taaak, i znowu kurwa jak kurwie przystało pluje na cudzą rodzinę.
    [ciach]

    > Prawda jest po prostu taka, że to ty jesteś buraczaną łajzą, która nie
    > używa argumentów tylko inwektyw.

    Biorąc pod uwagę, że już 2 razy kłamałaś w kwestii tak trywialnej jak
    wysłanie danych kontaktowych każde twoje słowo należy uznać za totalny
    fałsz.