  • 1. Data: 2008-09-09 15:48:38
    Temat: trochę o wymiarze sprawiedliwości...
    Od: "pytajnik" <p...@s...pl>

    Siedzę sobie w zeszły czwartek popołudniem w pracy (nadgodziny - gorący
    tydzień), w pewnym momencie dzwoni telefon - odbieram - mama, która
    poinformowała mnie przed chwilą była w naszym mieszkaniu Policja z
    prokuratorskim postanowieniem o żądaniu wydania rzeczy / przeszukaniu.
    Panowie weszli, zobaczyli co jest w mieszkaniu, protokół spisali i wyszli.
    Przyszedłem z pracy, zacząłem studiować papiery - prokurator z drugiego
    końca Polski, postępowanie przygotowawcze przeciwko osobie która obracała
    przez allegro nielegalnym oprogramowaniem na CD służącym do diagnostyki
    pojazdów (nigdy takimi rzeczami się nie zajmowałem), ja jestem powiązany
    poprzez wykonanie przelewu. Zacząłem studiować wyciągi bankowe - odnalazłem
    nazwisko - transakcja na UWAGA: 30 groszy z UWAGA 2003 roku!!! Wezwanie na
    przesłuchanie na Policję na poniedziałek. Napisałem do allegro maila z
    pytaniem o tytuł transakcji (nie byłem w stanie ustalić co to jest). W
    poniedziałek zeznałem zgodnie z prawdą że nie mam bladego pojęcia co to za
    przedmiot. Dzisiaj dostałem odpowiedź z allegro że UWAGA! jest to polska
    instrukcja do Nokii 3310 w formacie pdf.
    I taka konkluzja: potocznie mówiąc - nakaz przeszukania mieszkania - środek
    zbierania dowodów który ogranicza prawa konstytucyjne obywatela (nie wspomnę
    o spojrzeniach sąsiadów i stresie moim i rodziny) - dlatego powinien być
    używany przez prokuratora z rozwagą - jak widać wykorzystany w sposób
    przypadkowy (może na coś trafimy). Mi pozyskanie informacji o przedmiocie
    zajęło 3 dni robocze, prokuraturze pewnie zeszłoby szybciej...
    W takim państwie prawa żyjemy...

  • 2. Data: 2008-09-09 17:12:05
    Temat: Re: trochę o wymiarze sprawiedliwości...
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    pytajnik wrote:
> [...]
    > przedmiot. Dzisiaj dosta?em odpowied 1/4 z allegro ?e UWAGA! jest to polska
    > instrukcja do Nokii 3310 w formacie pdf.
    > I taka konkluzja: potocznie mówi?c - nakaz przeszukania mieszkania - ?rodek
    > zbierania dowodów który ogranicza prawa konstytucyjne obywatela (nie wspomne
    > o spojrzeniach s?siadów i stresie moim i rodziny) - dlatego powinien byae
    > u?ywany przez prokuratora z rozwag? - jak widaae wykorzystany w sposób
    > przypadkowy (mo?e na co? trafimy). Mi pozyskanie informacji o przedmiocie
    > zaje?o 3 dni robocze, prokuraturze pewnie zesz?oby szybciej...

    Co się dziwisz. Dostał listę nazwisk to się pod nią podpisał i tyle go
    interesowało, czy to było 30 gr czy 30 tyś. Kosiarka kosi równo.

  • 3. Data: 2008-09-09 17:31:57
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Co się dziwisz. Dostał listę nazwisk to się pod nią podpisał i tyle go
    > interesowało, czy to było 30 gr czy 30 tyś. Kosiarka kosi równo.

    Nawet za instrukcję w pdf-ie co na www.nokia.pl dla każdego z całego świata jest
    dostępna.

    *piotr'ek*

  • 4. Data: 2008-09-09 17:35:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    *piotr'ek* wrote:

    > Nawet za instrukcję w pdf-ie co na www.nokia.pl dla każdego z całego świata jest
    dostępna.

    Przecież napisałem, że dostał pewnie listę nazwisk, pewnie było tego z
    kilkadziesiąt i nikt nie sprawdzał za co to było. Właśnie to robią teraz.

  • 5. Data: 2008-09-09 18:04:02
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisal:

    > Przecież napisałem, że dostał pewnie listę nazwisk, pewnie było tego z
    > kilkadziesiąt i nikt nie sprawdzał za co to było. Właśnie to robią teraz.

    I wlasnie dlatego warto napisac zazalenie na czynnosci prokuratury.
    Niech choc sie wysila na JAKIEKOLWIEK uzasadnienie swojej
    niekompetencji. Potem sprzedaj to 'uzasadnienie' ktorejkolwiek
    gazecie ogolnopolskiej typu FAKT. Dziennikarze pojda tropem
    i troche podgrzeja pod tylkiem leniwego urzedasa.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 6. Data: 2008-09-09 18:06:36
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisal:
    [ ciach ]

    Przyszla mi do glowy propozycja nosnych tytulow:

    Przeszukanie mieszkania za 30 groszy.
    Najscie policji za 30 groszy.
    I ty mozesz byc przestepca za 30 groszy.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 7. Data: 2008-09-09 20:35:09
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> napisał

    > Przyszla mi do glowy propozycja nosnych tytulow:
    >
    > Przeszukanie mieszkania za 30 groszy.
    > Najscie policji za 30 groszy.

    Zatrudnij się w brukowcu, nadasz się.
    Wg opisu w sprawie nie chodziło o 30 groszy.
    No ale fakty bywają nudne i słabo się sprzedają...

  • 8. Data: 2008-09-09 21:30:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek_P wrote:

> [...]
    > gazecie ogolnopolskiej typu FAKT. Dziennikarze pojda tropem
    > i troche podgrzeja pod tylkiem leniwego urzedasa.

    i co mu zrobią.
    uzasadnienie będzie, ze jego nazwisko bo na liscie transakcji z
    delikwentem i juz

  • 9. Data: 2008-09-09 21:57:23
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Jacek_P napisał:
    > Przeszukanie mieszkania za 30 groszy.
    > Najscie policji za 30 groszy.
    > I ty mozesz byc przestepca za 30 groszy.

    Żyjesz w na wskroś policyjnym państwie.
    Niepotrzebnie więc marudzisz zamiast się cieszyć, że nie siedzisz z mamą
    w areszcie.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.reputacja.net

  • 10. Data: 2008-09-09 22:22:11
    Od: k...@o...pl

    On 9 Wrz, 22:35, "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> napisał

    > Zatrudnij się w brukowcu, nadasz się.
    > Wg opisu w sprawie nie chodziło o 30 groszy.
    > No ale fakty bywają nudne i słabo się sprzedają...

    moim zdaniem taka niekompetencja prokuratury jak najbardziej sie
    nadaje do gazety - ile kosztuje podatnikow przeszukanie czyjegos domu
    przez kilku policjantow, wydanie polecenia przeszukania przez
    prokurature, sporzadzenie protokolu przeszukania itd.

    a wystarczylo wystapic do allegro z nakazem przeslania informacji
    dotyczacych przedmiotu aukcji