  • 11. Data: 2010-02-28 14:43:49
    Temat: Re: transakcja wiazaca?
    Od: Uzytkownik <j...@g...com>

    On 28 Lut, 08:54, Tomaszek <t...@o...pl> wrote:

    Witam,

    Dziekuje za zainteresowanie tematem.

    >Na razie nie mamy przesłanek ku
    > temu, żeby sądzić, że sprzedawca nie chce mu tych pieniędzy oddać.

    Wlasciwie jest odwrotnie. Otoz wylicytowana kwota byla niewspolmierna
    do wartosci przedmiotu (zanizona) i sprzedawca nawet nie podal numeru
    konta, zebym wplacil pieniadze, pomimo licznych prob kontaktu w tej
    sprawie. Poprostu w ten sposob odmowil finalizowania transakcji i jak
    sie okazalo post factum, nie pierwszy raz. Najwazniejsze jest to, ze w
    miedzyczasie otrzymalem komentarz negatywny, oskarzajacy mnie, ze
    domagam sie przedmiotu BEZ ZAPLATY (czyli najzwyczajniej usiluje
    wyludzic towar). Sprzedajacy odwrocil kota ogonem i w beszczelny
    sposob ze mnie zrobil oszusta. Czuje sie bezkarny do tego stopnia, ze
    wysyla cyniczne odpowiedzi w stylu 'buahahaha, teraz mnie rozbawiles",
    na moje sugestie zgloszenia tego matactwa np. Allegro (co zreszta
    uczynilem).

    Reasumujac, przedmiot wlasciwie schodzi na dalszy w tej chwili -
    chodzi o pryncypia i mozliwosc obrony wlasnej reputacji w inny sposob
    niz przy uzyciu tych smutnych 250 znakow ograniczajacyh dlugosc
    komentarza. Ja jako kupujacy wylicytowalem produkt, odmowiono mi
    sprzedazy owego towaru i w dodatku ukarano za to negatywnym
    komentarzem implikujacym moja skrajna nieuczciwosc. No cos tu chyba
    nie gra...

    Dzieki i pozdrawiam

    Uzytkownik