  • Data: 2005-09-06 15:44:01
    Temat: tor wyścigowy pod oknem
    Od: "madamjo" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    blisko mojego domu , bez mała pod oknami, jest podwórko, ogrodzone,
    prywatne, na którym grupa mlodzieńców codziennie ujeżdża malucha, godzinami,
    jeżdżą 50 metrów w jedną , 50 w drugą stronę, przegazowują silnik,
    rozpędzają autko i gwałtownie hamują wzbijając tumany kurzu, i tak bez
    opamiętania. Okien nie da się otworzyć ze względu na hałas i walące spaliny.
    Rozmowa z właścicielem działki nic nie dała. Z wymiany zdań, wyniknął tylko
    morał - wolnoć Tomku w swoim domku.
    Dodam tylko, że nie jest to teren żadnego warsztatu, nic z tych rzeczy
    Czy naprawdę to jest możliwe, czy wolno tak, czy ja nie mogę nigdzie udać
    się po pomoc?
    pozdrawiam
    madamjo