  • 1. Data: 2003-10-07 22:39:31
    Temat: Re: tłumaczenia nauczanie języka
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 8 Oct 2003, qwertz wrote:

    >+ Witam,
    >+
    >+ Mam przed soba wniosek o zarejestrowanie działalnosci gospodarczej i nie
    >+ wiem co wpisac w rubryce *rodzaj działalnosci gospodarczej*.

    Opisać "własnosłowologicznie" :)
    Nie zawadzi opisać *szerzej*, odpadnie ci jeden post na grupę ;)
    (w stylu "czy mogę również...").
    [...]
    >+ takiej działalnosci w oficjalnej klasyfikacji. Albo inaczej - gdzie mam o to
    >+ pytać? - Urząd Miasta, GUS?

    Numerek z "oficjalnej klasyfikacji" przypisze i zapoda ci GUS.
    UWAGA: numerek nie oznacza że będzie dotyczył każdej twojej
    transakcji (np. określając stawki VAT), o to trzeba zadbać
    samemu (można odpłatnie pytać GUS). Ale "rodzaj DG" - tak.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 2. Data: 2003-10-08 21:10:46
    Temat: tłumaczenia nauczanie języka
    Od: "qwertz" <d...@w...pl>

    Witam,

    Mam przed soba wniosek o zarejestrowanie działalnosci gospodarczej i nie
    wiem co wpisac w rubryce *rodzaj działalnosci gospodarczej*. Mam zamiar
    prowadzic naukę języka angielskiego i tłumaczenia. Jak brzmi prawdłowa nazwa
    takiej działalnosci w oficjalnej klasyfikacji. Albo inaczej - gdzie mam o to
    pytać? - Urząd Miasta, GUS?

    Qwertz