  • 1. Data: 2004-10-14 08:25:38
    Temat: testament- sytuacja teoretyczna
    Od: "Markus" <A...@o...pl>

    Załóżmy ze pewna osoba przekazuje w testamencie cały majątek innej bliskiej
    osobie(bratu,synowi,córce...), przy czym wyraźnie zaznacza że jego wola
    obowiązuje nawet wtedy gdyby ten "obdarowany" go zabił/okradł...itp , lub
    gdyby opuścił sie rażącej niewdzięczności(cokolwiek by to oznaczało).
    Teraz załóżmy że rzeczywiście do tego doszło , czy w takim wypadku
    "obdarowany" testamentem otrzyma majątek , czy też mają wtedy zastosowanie
    przepisy o rażącej niewdzięczności i majątek przejdzie na inne osoby a
    testament uzna się za nieważny?

    Pozdrowienia.

  • 2. Data: 2004-10-14 10:52:01
    Temat: Re: testament- sytuacja teoretyczna
    Od: SebOLO <p...@b...spamu.pl>

    Dnia Thu, 14 Oct 2004 10:25:38 +0200, Markus <A...@o...pl> napisał:

    > Za?ó?my ze pewna osoba przekazuje w testamencie ca?y maj?tek innej
    > bliskiej
    > osobie(bratu,synowi,córce...), przy czym wyra?nie zaznacza ?e jego wola
    > obowi?zuje nawet wtedy gdyby ten "obdarowany" go zabi?/okrad?...itp , lub
    > gdyby opu?ci? sie ra??cej niewdzi?czno?ci(cokolwiek by to oznacza?o).
    > Teraz za?ó?my ?e rzeczywi?cie do tego dosz?o , czy w takim wypadku
    > "obdarowany" testamentem otrzyma maj?tek , czy te? maj? wtedy
    > zastosowanie
    > przepisy o ra??cej niewdzi?czno?ci i maj?tek przejdzie na inne osoby a
> [...]

    1. Skonfiguruj czytnik, a potem pisz!
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

    2. Majątek i tak należeć będzie do tego "obdarowanego".
    3. Chyba, że ktoś upomni się jeszcze o zachowek, ale to już inna beczka...

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/

  • 3. Data: 2004-10-15 10:59:37
    Od: "Markus" <A...@o...pl>

    > 1. Skonfiguruj czytnik, a potem pisz!
    > http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm
    >
    > 2. Majątek i tak należeć będzie do tego "obdarowanego".
    > 3. Chyba, że ktoś upomni się jeszcze o zachowek, ale to już inna beczka...
    1 Dzięki za odpowiedz
    2 Wg. tej stronki czytnik mam prawidłowo skonfigurowany.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-10-15 11:49:44
    Od: SebOLO <p...@b...spamu.pl>

    Dnia Fri, 15 Oct 2004 12:59:37 +0200, Markus <A...@o...pl> napisał:

    > 2 Wg. tej stronki czytnik mam prawid?owo skonfigurowany.

    Nie masz... Nie kodujesz w ISO!!! Czyli uzywasz standartu nie
    obslugujacego poprawnie polskich znakow...

    http://www.pnj.pl/Netykieta.htm

  • 5. Data: 2004-10-15 12:44:58
    Od: "Markus" <A...@o...pl>

    > Nie masz... Nie kodujesz w ISO!!! Czyli uzywasz standartu nie
    > obslugujacego poprawnie polskich znakow...
    >
    > http://www.pnj.pl/Netykieta.htm
    Właśnie że mam "Kodowanie domyślne - Europa Środkowa(ISO)"
    Imho to ty masz coś nie tak poustawiane , bo poza tobą nikt się nie skarzył.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-10-15 13:13:07
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Markus napisał:

    > Właśnie że mam "Kodowanie domyślne - Europa Środkowa(ISO)"
    > Imho to ty masz coś nie tak poustawiane , bo poza tobą nikt się nie skarzył.

    To wklej tu nagłówek swojej wiadomości i pokaż gdzie to jest ... bo ja
    nie widzę :>
    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 7. Data: 2004-10-15 14:24:45
    Od: SebOLO <p...@b...spamu.pl>

    > To wklej tu nagłówek swojej wiadomości i pokaż gdzie to jest ... bo ja
    > nie widzę :>

    Nie widzisz, bo go nie ma... :) A on nie ma pojecia jak ustawić to
    poprawnie i jeszcze sie wykłuca, że on ma dobrze a ja nie... Dowcipne... :)

  • 8. Data: 2004-10-15 23:41:15
    Od: "Markus" <A...@o...pl>

    > Nie widzisz, bo go nie ma... :)
    Jest , przecież ślepy nie jestem.
    >A on nie ma pojecia jak ustawić to
    > poprawnie i jeszcze sie wykłuca, że on ma dobrze a ja nie... Dowcipne...
    > :)
    No przepraszam mam ustawiaone wszystko DOKŁADNIE tak jak było podane na tej
    stronie , więc proszę się nie czepiać.
    Ewentualnie powiedz co mam zmienic.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2004-10-16 17:29:28
    Od: SebOLO <p...@b...spamu.pl>

    > No przepraszam mam ustawiaone wszystko DOKŁADNIE tak jak było podane na
    > tej stronie , więc proszę się nie czepiać.
    > Ewentualnie powiedz co mam zmienic.

    Teraz masz - wczesniej nie miales... Dzieki za wspolprace ;)