  • Data: 2006-03-15 19:41:01
    Temat: testament a uwłaszczenie
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam:)Mam pytanie czy uwłaszczenie anuluje napisany wcześniej
    testament?Uwłaszczenie miało miejsce w latach 70-tych a testament został
    napisany wcześniej,oczywiście skrzętnie chomikowany i "otwarty" teraz,czy ma
    on jeszcze jakieś znaczenie?Czy ktoś kto go złożył po jego odrzuceniu będzie
    dziedziczył z ustawy ( sa jeszcze inne grunty w masie spadkowej)czy wielkśc
    zapisanego w testamencie przenosi sie na to co zostało?Przepraszam,za
    lamerskie pytania,ale KC to dla mnie jak czarna magia.
    pozdarwiam ania