  • Data: 2002-07-14 16:32:37
    Temat: testament
    Od: "Kinga" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chciałabym napisać testament.
    Moja aktualna sytuacja: Mąż poważnie chory/nowotwór/,dziecko 18lat uczące
    się,duże mieszkanie + dwie polisy na życie/moje/
    Obecnie do polis upoważniony jest mąż ,jednak ze względu na stan zdrowia nie
    będzie mógł /w razie czego/ ich zrealizować
    Dziecko jest zbyt młode wiec zrozumiałe ,ze nie chciałabym go upoważniać.
    Chcę w testamencie zapisać wszystkodziecku jednak ,żeby ktoś z rodziny
    kontrolował jej wydatki-opłacał studia z tych pieniędzy.
    Co zrobić ,żeby do tego nie dobrała się rodzina męża?Jak zabezpieczyć
    dodatkowo męża -ktoś musi się nim opiekować-na teściów nie ma co liczyć
    Zaproponujcie jak to spisać?może jednak przez notariusza?Ile to kosztuje?
    Kinga