    From: "User of Internet" <u...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: teren prywatny - sorki, ale jeszcze raz
    Date: Sun, 21 Aug 2005 22:04:29 +0200

    przepraszam Was wszystkich, ale pracuję głównie z Zamówień publicznych i
    wiem co to mapy katastralne i wypisy z ewidencji z gruntów.
    takie rzeczy w ramach Zlecenia przygotowują dla nas geodeci. tyle tylko, że
    geodezja wydaje im te rzeczy tak jak pisałem pod Zamówienie publiczne.
    ja mam pytanie czy zwykły Kowalski może sięgnąć po takie dane i czy musi to
    w jakiś sposób uzasadnić? wiem, że najlepiej byłoby zadzwonić do Urzędu, ale
    na razie nie chcę podejmować taki kroków.
    w sumie to nie potrzebuję danych personalnych, wystarczy mi informacja że
    grunt nie jest prywatny.
    czy oni mogą żądać jakieś opłaty za wydanie takiej informacji?
    czy nie lepiej jest skierować pismo do Architektury o naruszenie dostępności
    do garażu?
    jednego haka już mam. to ogrodzenie z furtką zakończone jest drutem
    kolczastym i nie przekracza 1,80 m co jest sprzeczne z rozporządzeniem o
    warunkach technicznych budynków i ich usytuowaniu
    tutaj nie mam wątpliwości, żeby napisać do Nadzoru budowlanego.
    ale co z tym gruntem?
    pozdrawiam