    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: tepsa i "lewy" pełnomocnik
    Date: Mon, 09 Aug 2004 11:16:21 +0200

    Najpierw opisze sytuację

    Dowiedziałam sie dzis przy próbie składania reklamacji na błękitnej
    linii że może to zrobić tylko mój pełnomocnik, którego jakoby zgłosiłam
    w Tepsie jako osobę uprawniona do kontaktów z moim imieniu.

    Jak żyje nie upoważniałam nikogo do reprezentowania mnie w kontaktach z
    Tpesą. Sprawa dotyczy telefonu służbowego, w moim biurze.
    Telefon jest zarejestrowany na firmę (ale w nazwie firmy jest moje
    nazwisko bo to jednoosobowa DG OF).

    Pierwsza pani nie chciała ze mną w ogóle rozmawiac, tylko z
    pełnomocikiem. Tłumaczenie że ja jestem właścicelka telefonu, firmy i w
    ogole ja to ja nic nie dały. Nie moglam sie tez dowiedzieć jak sie ów
    pełnomocnik nazywa.

    Jak mi juz adrenalina opadła zadzowniłam jeszcze raz... i jeszcze raz...
    W końcu trafiłam na osobe ktorej wystarczyło że moje nazwisko zgadza sie
    z tym w nazwie firmy i że znam NIP, regon i pare innych szczegłów.

    Reklamację w końcu złozyłam i przy okazji dowiedziałam sie kogo to
    wyznaczyłam na pełnomonika. Pana Jana Kowalskiego.
    Niestety telefonicznie pełnomocnictwa nie mogę odwołać. Ba,
    telefonicznie nie mogę go tez nikomu przyznać, musi to być na pismie.
    Co oznacza że Tepsa powinna byc w posiadaniu owego pisma w ktorym
    podobno wyznaczyła na pełnomocnika jakiegos Jana Kowalskiego.

    Pytanie - do kogo zglosić takie karygodne fałszowanie danych? W końcu
    każdy mężczyzna przedstawiając sie jako Jan Kowalski ma w tej chwili
    możliwośc dysponowania moja linia telefoniczną a ja do dzis o tym nie
    wiedziałam. Może np. zamówić jakieś usługi, zmienić abonament a nawet
    zamówic przeniesienie linii.
    Żeby skasowac to "pełnomocnictwo" musze osobiście, z dokumentami firmy,
    udac sie do Telepunktu.

    Czy to sie aby nie nadaje do Giodo? A może od razu do prokuratury?
    W końcu ktoś sobie w tej firmie dowolnie modyfikuje moje dane, dopisuje
    pełnomocnictwa, bóg wie co jeszcze.
    Jeszcze dziś jade do Telepunktu sprawę załatwić, ale kto mi zagwarantuje
    że za pare miesięcy znowy ktoś mi nie dopisze jakiegos pełnomocnika?
    Jak w świetle tego zdarzenia wyglądaja zapewnienia TPsy że dba o chronę
    danych klientów? Przeciez ktos może do sytemu wpisywac niestworzone rzeczy.

    Na razie spróbuję wydrzeć z Tepsy jakiś dokument potwierdzający że ten
    Jan Kowalski jest wpisany jako mój pełnomocnik, bo jak pełnomocnictwo
    cofnę to potem okaże sie że Tepsa robi wielkie oczy bo nic takiego sie
    nie zdarzyło, żadnego pelnomocnika nie było i o co chodzi?

    Nie chcę sprawy odpuścić, dośc mi Tepsa krwi napsuła w ciągu ostatniego
    roku (źle liczone abonamenty, dziwne korekty, błedy w danych na
    fakturach, przez pół roku dostawałam faktury za numer z którego
    zrezygnowałam i został przepisany na inna osobę, że nie wspomnę o tym
    jak potrąciłam sobie przy zapłacie za fakturę kwoty wynikające z
    otrzymanych wczesniej ujemnych korekt co zostało potraktowane jako
    zaległość itp itd)

    Ale co z tym dalej robic? Do kogo uderzać?

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl