  • 1. Data: 2006-02-16 07:46:50
    Temat: taka sobie praca
    Od: DpW <"na stronie"@jpl.ua>

    Agencja Marketingowa poszukuje komunikatywnej osoby (może być student, uczeń
    szkoły średniej, bezrobotny) do pracy dodatkowej 2 razy w tygodniu -
    merchandising (układanie towaru na półkach)
    Osoba musi mieć dostęp do Internetu i telefon.

    Zainteresowanych prosimy o przeslanie CV.

    gg 7436246

  • 2. Data: 2006-02-16 09:11:19
    Temat: Re: taka sobie praca
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    DpW wrote:

    > Agencja Marketingowa

    Sio spamerze piramidkowy, wszystkie grupy bedziesz zasmiecal!?

    ________________
    Lucyfer. Belzebub. Szatan. Czy istnieje? Jaki ma wpływ na ludzi
    w obecnych czasach? Czy te nazwy to tylko personifikacja zła? Demony
    opętanie, amulety, egzorcyzmy, kult szatana .... http://tiny.pl/mtwj

  • 3. Data: 2006-02-16 18:03:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "DpW" <"na stronie"@jpl.ua> napisał w wiadomości

    To jakiś półinteligent pisał. Nie podaje nawet miejscowości swej
    siedziby, więc z zasady nikt sensowny nie odpisze. Po diabła do
    układania towaru na pólkach komunikatywność internet i telefon, to
    tego już nie wiem. Rozumiem, że musi być na tyle rozgarnięty, by poją,
    ze ma na te półki ułożyć, a nie zdjąć. Rozumiem jakieś media do
    kontaktu. No i nie podają adresu, wiec nie wiem gdzie to CV mieli by
    wysyłać. Na GG?

    Generalnie pachnie mi raczej zbieraniem danych osobowych, niż ofertą
    pracy.

  • 4. Data: 2006-02-17 08:53:52
    Od: DpW <"na stronie"@jpl.ua>

    juz podje adresy bo nikt nie pisze:

    r...@t...pl
    p...@t...pl
    l...@t...pl
    m...@t...pl
    m...@t...pl
    l...@t...pl
    j...@t...pl
    e...@t...pl
    k...@t...pl
    d...@t...pl
    j...@t...pl
    k...@t...pl
    a...@t...pl
    w...@t...pl
    g...@t...pl
    k...@t...pl
    m...@t...pl
    h...@t...pl
    s...@t...pl
    r...@t...pl
    h...@t...pl
    j...@t...pl
    a...@t...pl
    s...@t...pl
    z...@t...pl
    k...@t...pl
    t...@t...pl
    m...@a...pl

    Piszcie ktos napewno opisze a lista adresow bedzie sie stale powiekszac