  • 1. Data: 2002-09-30 08:28:46
    Temat: szybkie pytanko
    Od: "Jacko" <u...@y...com>

    Czy adwokat powinien mi powiedziec o wszystkim czego doczytal sie w aktach
    sprawy na policji, na prokuraturze np. podczas postepowania
    przygotowawczego? Odnosze wrazenie, ze nie mowi mi wszystkiego i czesc
    infomacji zachowuje tylko dla siebie.

  • 2. Data: 2002-09-30 22:08:48
    Temat: Odp: szybkie pytanko
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Jacko <u...@y...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:anae68$t7c$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > sprawy na policji, na prokuraturze np. podczas postepowania
    > przygotowawczego? Odnosze wrazenie, ze nie mowi mi wszystkiego i czesc

    to sobie idz:-) sam przeczytaj pewnie mówi to co jest istotne w sprawie
    :-) duperelami sie nie zajmuje, które nie maja znaczenia i nic nie wnoszą do
    sprawy

    Sandra

  • 3. Data: 2002-10-01 14:27:20
    Temat: Re: szybkie pytanko
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "Jacko" <u...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprawy na policji, na prokuraturze np. podczas postepowania
    > przygotowawczego? Odnosze wrazenie, ze nie mowi mi wszystkiego i czesc

    Pewnie sam nie czytał dokładnie.
    Masz prawo sam przeczytać akta,
    a z usług papugi zrezygnować.
    Jeśli obrońca jest z urzędu, nie licz na jego
    poważne potraktowanie Twojej spraw.