  • 1. Data: 2002-09-30 08:58:22
    Temat: Spadek,długie i może nie jasne
    Od: a...@p...onet.pl

    Mam parę pytań,bo się zastanawiam czy rodzinka przypadkiem mnie nie kręci.Ponoć
    nic nie mogę zrobić
    1.Spadek obejmuje znaczny majątek,działka i mieszkanie
    2.Sprawa ciągnie się już dwa lata,podatek zapłacony,nie przepisane notarjalnie
    3.5 osób do spadku,tylko trzy wyrażją chęć ponoszenia kosztów związanych z
    notariuszem itp.
    4.Matka mieszka z córką ktora nie chce się wyprowadzić z mieszkania bo jest tam
    zameldowana i nie chce ponosić kosztów związanych ze spadkiem{podatek zapłaciła
    matka.
    Pytanie podstawowe jak zostawimy to wszystko tak jak jest czy ja na tym nie
    stracę,tylko ja w obecnej chwili jestem zainteresowany sprzedaniem tej działki
    reszta rodziny zamilkła i nie porusza tematu.
    Czy jest jakiś termin zakończenia tych spraw Czy jest jakieś
    przedawnienia ,zasiedzienia.Może ktoś mi wyjaśni,poradzi co robić.Pozdrawiam