  • 51. Data: 2023-02-27 10:48:02
    Temat: Re: szyba
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Bo to jest racjonalne wyjaśnienie. KA,mieć spod koła akurat często bywa
    > powodem rozbicia szyby.

    Bardzo racjonalne. Dlatego równie racjonalnie kombinowali jak z tego
    wybrnąć?
    Bo przecież nie od dziś wiadomo, że każdy kto ma racjonalne wyjaśnienie
    na coś, co się zdarzyło, próbuje odpierdolić jakiś niezgodny z prawem
    numer, żeby obarczyć winą za to racjonalne zdarzenie przypadkową osobę.

    Skup się, będzie trudne. Racjonalnie to można założyć, że gdyby powodem
    rozbicia szyby był przypadkowy kamień spod koła samochodu, to by nie
    kombinowali. A skoro kombinowali, to najbardziej racjonalnym i
    najbardziej prawdopodobnym wyjaśnieniem jest takie, że to jednak nie był
    przypadkowy kamień spod koła samochodu, a coś, co jednak nie zdarza się
    zbyt często i w sposób racjonalny można to wyjaśnić.
    Oczywiście optymistycznie zakłądając, że funkcjonariusze nie są
    idiotami. Bo tylko idiota próbowałby w ten sposób "zatuszować" zwykłe
    przypadkowe stłuczenie szyby kamieniem.
    Jeżeli uważasz, że w tej sytuacji najbardziej prawdopodobnym
    wytłumaczeniem zbitej szyby był przypadkowy kamień, to musisz mieć
    bardzo kiepskie zdanie o swoich kolegach.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 52. Data: 2023-02-27 11:56:08
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 26 Feb 2023 17:12:34 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > nie przychodzi mi racjonalny powód celowego rozbijania szyby we
    > własnym radiowozie.

    Jak zwykle bawili się głośnikiem, który znienacka wystrzelił, bo nie sposób
    go odróżnić od granatnika.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 53. Data: 2023-02-27 13:47:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 27 Feb 2023 06:50:11 +0100, Shrek wrote:

    > Oj tam, oj tam. Kto nigdy głośnika w pracy niech odpali niech pierwszy
    > rzuci granatem.

    Slyszalem o takim przypadku, ze ktos glosnik pod 220V podlączyl,
    to membrana wyskoczyla i okno zbila.
    Ale nie widzialem.

    J.

  • 54. Data: 2023-02-27 15:25:25
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 27.02.2023 o 13:47, J.F pisze:

    > Slyszalem o takim przypadku, ze ktos glosnik pod 220V podlączyl,
    > to membrana wyskoczyla i okno zbila.
    > Ale nie widzialem.
    >
    > J.

    https://youtu.be/uduqQYfJ0_w?t=141

    MJ

  • 55. Data: 2023-02-27 15:58:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 27 Feb 2023 06:42:01 +0100, Shrek wrote:

    > Na kolesia co poszedł do... pismaków. Jak myślisz czemu robert
    > organicznie nienawidzi pisamków?

    No i co pismaki zrobily?

    Pismaki mocy sprawczej nie maja, chyba, ze z TVP Info :-)

    Poza tym jak udowodnic kulsonom, ze klamali?

    Az takimi cudotwórcami pismaki nie są.

    J.

  • 56. Data: 2023-02-27 16:31:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Slyszalem o takim przypadku, ze ktos glosnik pod 220V podlączyl,
    > to membrana wyskoczyla i okno zbila.

    Niemożliwe raczej - membrana z definicji musi być w miarę lekka - więc
    nie ma energii wystarczającej do zbicia szyby, szybko tą energię traci
    bo ma dużą powierzchnię i małą masę i jest raczej za miękka (choć były
    takie z aluminium, ale patrz dwa pierwsze punkty).

    Chyba że głośnika generała - wtedy to "dach ponosi":P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 57. Data: 2023-02-27 16:33:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.02.2023 o 15:25, Michał Jankowski pisze:

    > https://youtu.be/uduqQYfJ0_w?t=141

    O kurwa - jednak monitoring na kulsonariacie się nie zepsuł;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 58. Data: 2023-02-27 16:40:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.02.2023 o 15:58, J.F pisze:

    > No i co pismaki zrobily?

    Hałas.

    > Pismaki mocy sprawczej nie maja, chyba, ze z TVP Info :-)

    Trochę mają. Niezupełnie bez powodów są uważani za czwartą władzę.
    Dlatego kulsony ich nieznoszą.

    > Poza tym jak udowodnic kulsonom, ze klamali?

    Zapewne jak się szambo wylało to sami zaczęli kłapać że to nie ich wina
    tylko komendant im kazał, a przecież kulson nie będzie się z prawa
    doktoryzował tylko wynonuje rozkazy. I pewnie autentycznie byli
    zdziwieni że zamiast dostać order za wzorową postawę dostali zarzuty.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 59. Data: 2023-02-27 16:48:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 27 Feb 2023 16:31:17 +0100, Shrek wrote:

> [...]
    > bo ma dużą powierzchnię i małą masę i jest raczej za miękka (choć były
    > takie z aluminium, ale patrz dwa pierwsze punkty).

    No lekka, ale jak podlaczysz glosnik 4 ohm pod 220V, to ile razy moc
    przekroczysz ?

    J.

  • 60. Data: 2023-02-27 17:02:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.02.2023 o 16:48, J.F pisze:

    > No lekka, ale jak podlaczysz glosnik 4 ohm pod 220V, to ile razy moc
    > przekroczysz ?

    Powiedzmy że dziesięciokrotnie. I co z tego - spróbuj tekturowym
    pudełkiem stłuc szybę w oknie;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!