  • 31. Data: 2023-02-26 14:56:33
    Temat: Re: szyba
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.02.2023 o 11:08, J.F pisze:
    > A nie ma?

    Idzie z bieżącego budżetu na naprawy.

    > To jak sobie radzicie - szukacie winnego?

    Zawsze jest postępowanie szkodowe.

    > A przeciez to takie proste - caly komisariat płaci ?

    Wszystko jest proste - o ile nie musisz tego sam robić.

    --
    Robert Tomasik

  • 32. Data: 2023-02-26 15:18:49
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Po prostu chodzi mi o to, że najpewniej żadnej winy tych policjantów w
    > tym nie było, i o to mi chodzi.

    Oczywiście... Tylko skąd ta pewność? Bo to koledzy w mundurze?
    Dlaczego akurat w tym przypadku masz domniemanie niewinności, a w
    przypadku legitymowania normalnych ludzi zawsze domniemanie winy? Bo
    przecież żeby kogoś wylegitymować musisz mieć jakąś podstawę, niewinnych
    ludzi nie masz prawa legitymować bez powodu.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 33. Data: 2023-02-26 17:08:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.02.2023 o 11:54, cef pisze:
    > Teraz możesz rozpocząć procedurę wybielania, że to dopiero
    > zarzuty, że być może nic takiego nie miało miejsca, że to tylko pismaki...

    Po co? Toi tylko opinia kilku oszołomów, że ja kogokolwiek wybielam. Ja
    po prostu staram się racjonalizować publikowane rewelacje i pokazywać,
    że czasem "rewelacje" wynikają z nieznajomości realiów u dziennikarzy.

    --
    Robert Tomasik

  • 34. Data: 2023-02-26 17:10:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.02.2023 o 11:20, J.F pisze:
    > No to czemu Policjanci sie nie postawili i nie powiedzieli, ze ich
    > winy w tym nie ma, tylko z Policjantow sie stali Przestępcami?

    Jestem nie mniej zdziwiony od Ciebie. Tu się nawet stawiać nie trzeba
    było. Potrzebna była odpowiednia notatka służbowa.

    Pytanie, czy faktycznie - jak to materiał prasowy sugeruje - przełożony
    kazał im zrobić taką woltę, czy źle go zrozumieli, a on potem chcąc ich
    chronić nie ujawnił, ze wcześniej była już mowa o uszkodzeniu szyby.

    --
    Robert Tomasik

  • 35. Data: 2023-02-26 17:12:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.02.2023 o 15:18, Kviat pisze:

> [...]
    > przecież żeby kogoś wylegitymować musisz mieć jakąś podstawę, niewinnych
    > ludzi nie masz prawa legitymować bez powodu.
    Bo nie przychodzi mi racjonalny powód celowego rozbijania szyby we
    własnym radiowozie. Ty masz jakiś? Może poza tymi "ludzikami z bagien",
    które wiecznie podejrzewacie o jakieś pokrętne działanie. Po prostu coś
    sensownego zaproponuj.
    --
    Robert Tomasik

  • 36. Data: 2023-02-26 18:15:55
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Bo nie przychodzi mi racjonalny powód celowego rozbijania szyby we
    > własnym radiowozie. Ty masz jakiś?

    Oczywiście, że mam racjonalny powód. Nie takie rzeczy funkcjonariusze
    odwalają. W świetle tego co odwalają na co dzień, stłuczenie szyby we
    własnym służbowym samochodzie brzmi wręcz bardzo uspokajająco.

    Brak racjonalnego powodu jakoś nie przeszkodził ci w przyjściu do głowy
    "faktu" o kamieniu.

    Powrotu so zdrowia życzę.
    Piotr

  • 37. Data: 2023-02-26 18:36:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.02.2023 o 18:15, Kviat pisze:
    > Brak racjonalnego powodu jakoś nie przeszkodził ci w przyjściu do głowy
    > "faktu" o kamieniu.
    Bo to jest racjonalne wyjaśnienie. KA,mieć spod koła akurat często bywa
    powodem rozbicia szyby.
    --
    Robert Tomasik

  • 38. Data: 2023-02-26 18:37:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.02.2023 o 21:17, PD pisze:

    > A jakie masz podstawy by tak przypuszczać? Kto nie mający nic na
    > sumieniu odwala takie krzywe akcje?

    Kulsony?

    > Chcesz mi powiedzieć że to
    > debile którzy zaryzyowali kariery dla 1-2 tyś zł?

    Oni po prostu byli pewni że są bezkarni.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 39. Data: 2023-02-26 19:48:54
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Po co? Toi tylko opinia kilku oszołomów, że ja kogokolwiek wybielam. Ja
    > po prostu staram się racjonalizować

    Chyba bardziej relatywizować.

  • 40. Data: 2023-02-26 22:15:47
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zawsze mnie zastanawia to "spod kół innego pojazdu".
    To co, w garażu sobie kamienie do opon przyklejali?
    Czy raczej zarządca drogi powinien płacić za jej stan?

    BTW w latach 90-tych "słynne" były napady na kierowców samochodów na drogach pod
    hasłem "spod Pana samochodu wystrzelił kamień i
    zbił reflektor w naszym BMW, o pacz Pan". Las po obu stronach, trudno dyskutować
    nawet jeśli się nie ma kiełbasy w bagażniku.

    -----
    > faktem pozostaje, że pewnie jakiś kamień spod kół innego pojazdu tę szybę
    uszkodził.