  • 131. Data: 2022-02-14 13:23:51
    Temat: Re: szury w życiu codziennym
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 11 Feb 2022 17:39:48 +0100, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > bo czas badania skuteczności był zbyt krótki ze względów
    > metodologicznych. Stąd ustalona skuteczność była wynikiem przypadkowym.
    > Ze względu na czas badania nie można było założyć równomierności
    > narażenia się na kontakt z patogenem w każdej z grup, stąd zastosowanie
    > wzoru było nieuprawnione.

    No fajnie. Zakładam, że używasz prawdziwego imienia i nazwiska.
    Czy to Ty?

    https://www.webofscience.com/wos/author/record/17444
    273

    Nie wygląda, żebyś zajmował się lekami ani szczepionkami.
    Znasz obowiązujące procedury?
    Jaki jest ten "czas badania skuteczności", który ponoć był "zbyt krótki ze
    względów metodologicznych"?
    Te wszystkie agencje zatwierdzające szczepionki się nie połapały? Napisałeś
    do nich, że mordują ludzi?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 132. Data: 2022-02-14 13:25:06
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 11 Feb 2022 16:29:33 +0100, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > wiele osób przechorowało c19 nim mogli się
    > szczepić,

    Dana Horka nie dała rady:
    https://dziendobry.tvn.pl/newsy/czechy-hana-horka-ni
    e-zyje-piosenkarka-celowo-zakazila-sie-koronawirusem
    -5563854

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 133. Data: 2022-02-14 13:45:16
    Od: n...@o...pl

    Olin <k...@a...w.stopce> napisał(-a):

    > Dana Horka nie dała rady:
    > https://dziendobry.tvn.pl/newsy/czechy-hana-horka-ni
    e-zyje-piosenkarka-celowo-zakazila-sie-koronawirusem
    -5563854

    Ale szacunek dla austriackiego naczelnego szura.
    Gdy się zaraził, to nie zagracał swoją szurską osobą szpitala, tylko leczył się
    na własną rekę.
    Padł na placu boju.

  • 134. Data: 2022-02-14 13:46:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Feb 2022 13:25:06 +0100, Olin wrote:

    > Dana Horka nie dała rady:
    > https://dziendobry.tvn.pl/newsy/czechy-hana-horka-ni
    e-zyje-piosenkarka-celowo-zakazila-sie-koronawirusem
    -5563854

    Taa ... ciekawe, czego sie tak bala w szczepionce.

    J.

  • 135. Data: 2022-02-14 14:00:09
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 11 Feb 2022 22:56:26 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > "Nie, Japonia nie wstrzymała przyjmowania krwi od osób zaszczepionych
    > 04.06.2021 godz. 11:46 Fake news na temat szczepień przeciw COVID-19 w Japonii.

    To ciekawe, ze za każdym razem, kiedy szury coś napiszą, okazuje się to
    kłamstwem albo manipulacją.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 136. Data: 2022-02-14 14:02:04
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > To ciekawe, ze za każdym razem, kiedy szury coś napiszą, okazuje się to
    > kłamstwem albo manipulacją.

    Zupełnie nie jak szczepionkowe chłyty małketingowe?

    --
    A. Filip

  • 137. Data: 2022-02-14 14:09:12
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 12 Feb 2022 07:47:52 +0100, Shrek napisał(a):

    > No i oznacza również, że może on się mylić i nie jest tak, że każde jego
    > zdanie jest święte i niepodlegające dyskusji czy weryfikacji.

    Nie uwierzysz, ale w szeroko rozumianej nauce sprawdza się pomiary i
    obliczenia kolegów. Kiedy ktoś wykryje kanciarstwo, to o tym pisze i
    kłamstwo szybko wychodzi na ja jaw.
    W fizyce były afery z promieniami N i zimną fuzją, ale zostały
    zweryfikowane i mistyfikacje wykryto.

    Zaczekam, aż doniesienia o rzekomej nieskuteczności szczepionek zostaną
    opublikowane w recenzowanych czasopismach naukowych, a nie ogłoszone na
    tłiterze przez geniuszy samouków.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 138. Data: 2022-02-14 14:18:53
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 12 Feb 2022 23:18:34 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > Słuszna uwaga -- tylko że chwilowo jesteś w tym samochodzie jakieś 1000km od
    > najbliższej osady/stacji/cywilizacji i bez zapasu, za to z pompką.
    >
    > Słucham propozycji.

    Przypominam, że poseł Siarkowska ma wypróbowane sposoby.

    "Według Marii Kurowskiej sytuacja na polsko-białoruskiej granicy zaczęła
    się względnie stabilizować za sprawą sprowadzenia do Sejmu relikwii św.
    Andrzeja Boboli. - Była już tak napięta sytuacja, dlatego ja, starając się
    o te relikwie (...) chciałam, żeby to zrobić szybko"

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,280
    03973,poslanka.html

  • 139. Data: 2022-02-14 14:22:46
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 12 Feb 2022 19:27:32 +0100, Shrek napisał(a):

    > jak szczepionka przestała działać, to trzeba
    > powiedzieć, że jesteśmy w dupie i póki co przykrywamy to trzecią dawką,
    > ale trzeba ustalić co dalej.

    Ale po co się marnujesz w niszowym juznecie?
    Znasz prawdę, podziel się nią z ministerstwem, żeby nie wyrzucało pieniędzy
    na placebo.

    Rady Medyczna przy premierze zdekompletowana, to zgłoś akces. Będziesz
    nieoceniony, bo tam raczej starsi ludzie, niekumaci w tłiterach.

  • 140. Data: 2022-02-14 14:29:25
    Temat: Re: szury w życiu codziennym [Kto po wyzwaniu od "szurniętego" pobiegł się zaszczepić?]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    n...@o...pl pisze:

    > Słuszna uwaga -- tylko że chwilowo jesteś w tym samochodzie jakieś 1000km od
    > najbliższej osady/stacji/cywilizacji i bez zapasu, za to z pompką.
    >
    > Słucham propozycji.

    Ale dlaczego nie jesteśmy na oceanie nad Rowem Mariańskim?

    Ci co chcieli (zostali przekonani) to się zaszczepili.
    Parę procent by się nie zaszczepiło tak czy siak ale IMHO tak z połowa
    tych co się obecnie dalej nie chcą zaszczepić to efekt spartaczonego
    przekonywania do szczepień, durnego rozdęcia oczekiwań i przekonania
    nieprzekonanych że przyznawanie się do "ograniczonej skuteczności"
    szczepionek ma daleko do powiedzenia ostatniego słowa.

    Chyba tylko kompletnie nawalony idiota może wierzyć że wyzywanie (tylu)
    niezaszczepionych od "szurniętych" wielu z nich teraz przekona.

    --
    A. Filip