  • 111. Data: 2022-02-12 23:16:19
    Temat: Re: szury w życiu codziennym
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > No ale problem w tym, że jak kwestionuję skuteczność tej dwudawkowej po
    > pół roku,

    Nie, towarzyszu Shurek, wy kweistionujecie ogólnie szczepionki jako
    niedziałające.

    Jak znowu będziesz domagał się cytatu, to się poświęcę i znajdę.

  • 112. Data: 2022-02-12 23:18:34
    Od: n...@o...pl

    Mateusz Bogusz <m...@o...pl> napisał(-a):

    > Normalny człowiek pomyśli że skoro szybko spada ciśnienie w oponie to
    > rozwiązaniem nie jest częste dopompowywanie tylko co innego.

    Słuszna uwaga -- tylko że chwilowo jesteś w tym samochodzie jakieś 1000km od
    najbliższej osady/stacji/cywilizacji i bez zapasu, za to z pompką.

    Słucham propozycji.

  • 113. Data: 2022-02-13 08:08:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.02.2022 o 23:07, n...@o...pl pisze:

    > "Zakażenie, infekcja (z łac. infectio) - wtargnięcie do organizmu
    > drobnoustrojów chorobotwórczych i ich następujące namnażanie się. W celu
    > wywołania choroby muszą one pokonać odporność organizmu. "

    "i następujące namnażanie"

    Strona 11:

    https://assets.publishing.service.gov.uk/government/
    uploads/system/uploads/attachment_data/file/1054071/
    vaccine-surveillance-report-week-6.pdf

    Co za nieuki. Badają skuteczność przeciw zakażeniu...

    > Kojarzę, że jakiegoś profesorka z tvpinfo, ale nawet nie chce mi się sprawdzać.

    To naukowiec czy szur był z tego horbana?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 114. Data: 2022-02-13 08:10:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.02.2022 o 23:16, n...@o...pl pisze:

    > Nie, towarzyszu Shurek, wy kweistionujecie ogólnie szczepionki jako
    > niedziałające.

    Pierdolicie. Dawaj cytata:P

    > Jak znowu będziesz domagał się cytatu, to się poświęcę i znajdę.

    Dajesz. Tylko dawaj od razu datę i godzinę, żeby zobaczyć co było w
    wiadomości napisane.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 115. Data: 2022-02-13 08:31:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.02.2022 o 08:10, Shrek pisze:

    > Dajesz. Tylko dawaj od razu datę i godzinę, żeby zobaczyć co było w
    > wiadomości napisane.

    Dobra - tu masz napisane co popieram a czego nie i że potwierdzam, że
    szczepienia ograniczają szansę cieżkego przeboegi ale samego
    zachorowania już niespecjalnie.

    "W sumie ja popieram. Albo przynajmniej do grudnia popierałem. Teraz to
    mam mieszane uczucia - popierałbym dla grup ryzyka, bo jednak zmniejsza
    szansę hospitalizacji i ciężkiego przebiegu, tylko mam dylemat czy
    należy dzielić ludzi na grupy pod względem przymusu, więc w ramach
    kompromisu poparłbym przymus dla wszyskich. Ale moje zdanie jest bez
    większego znaczenia, bo rząd nie popiera przymusu. Natomiast popiera
    dyskryminację ze względu na to czy wziąłeś _dobrowolne_ szczepienie, a
    tego z kolei nie popieram ja;)"

    Dla ułatwienie - chodzi o to czy poprałbym _obowiązkowe_ szczepiaenia.
    Taki ze mnie natyszczep i szur, że się szczepie i popieram obowiązkowy
    program szczepień i w sumie widziałbym w nim szczepienie na covida. Ty
    po prostu każdego trochę "na lewo" od siebie identyfikujesz jako szura i
    antyszczepa, choćby był zwolennikiem obowiązkowych szczepień;)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 116. Data: 2022-02-13 09:27:08
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 12 Feb 2022 22:36:37 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Kilka rozwiązań można wymyślić. Są takie płyny, które wlewa się do opony
    > i one później zatykają dziurki. Drugie rozwiązanie, to poszukać
    > wulkanizacji. U nas - nie wiem, jak to częste - jest też mobilna
    > wulkanizacja. Gość ma sprzęt na busie i przyjeżdża, gdzie stoisz :-)

    Tomasik, litości! Nie co robić gdy powietrze schodzi tylko co robić gdy
    skuteczność szczepionki prędko ustaje :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 117. Data: 2022-02-13 09:39:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tomasik, litości! Nie co robić gdy powietrze schodzi tylko co robić gdy
    > skuteczność szczepionki prędko ustaje :)

    Przede wszystkim nie zaprzeczać faktom, tylko spokojnie pomyśleć co
    dalej. Możemy naciągać busterami, ale raczej nie co trzy miechy. No więc
    wygląda na to, że najlepiej przyznac, że wyszło tak se i pandemii _tymi_
    szczepieniami nie pokonamy, nie nie redukują transmisji. I tak na szybko
    zostają trzy opcje:

    - udawać że nic się nie stało i na jesieni zmierzyć, się z faktem, że w
    zasadzie wszyscy przejrzą na oczy i szczepić trzeba będzie siłą, żeby
    uzyskać choćby 50%,

    - przyznać że szczepionka w obecnej postaci nie ma potencjału na
    zakończenie pandemii bo nie wpływa (a już napewno znacząca) na R, więc
    skupić się na updejcie i stosować akceptowalny dla większości schemat
    "strzał na sezon".

    - cieszyć się, że omicron nie jest zabójsczym szczepem i liczyć na to
    (nie bez podstaw), że wirusy "ewoluoją" w stronę łagodniejszych odmian
    (choć jest to oczywiście generalna zasada a nie prawo dane od boga i
    możey się zdziwić).

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 118. Data: 2022-02-13 09:54:36
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 13 Feb 2022 09:39:44 +0100, Shrek napisał(a):

    > Możemy naciągać busterami, ale raczej nie co trzy miechy.
    A dlaczego?

> [...]
    >
    > - udawać że nic się nie stało i na jesieni zmierzyć, się z faktem, że w
    > zasadzie wszyscy przejrzą na oczy i szczepić trzeba będzie siłą, żeby
    A dlaczego?

    > - przyznać że szczepionka w obecnej postaci nie ma potencjału na
    > zakończenie pandemii bo nie wpływa (a już napewno znacząca) na R,
    A dlaczego?

    Pytania są retoryczne :) Daruj se odpowiedź.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 119. Data: 2022-02-13 10:03:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A dlaczego?

    Bo nie znamy długofalowych efektów takiego pomysłu. I niezależnie od
    tego czy jakieś są czy nie, nigdy czegoś takiego nie robiliśmy, więc nie
    wiemy. Cytując kfiatka - naukowcy nie wróżki. Po prostu ludzie przestaną
    się szczepić.

    > A dlaczego?

    No dlatego, że nie wpływają. Pomijając już nerdowe tłumaczenie
    przyczynowo skutkowe, że skoro widać, że szczepienia nie wpływają na
    ryzyko zachorowania, to patrzymy na wykres "nowych przypadków" i widzimy
    że mimo szczepień "wyjebało w kosmos". Fakty są takie, że tymi
    szczepionkami pandemii nie zakończymy (prędzej sam omikron zakończy;))

    > A dlaczego?

    Z tego samego powodu co teraz, tylko bardziej.

    Tak też zrobię.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 120. Data: 2022-02-13 10:52:31
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 12.02.2022 o 23:09, m4rkiz pisze:

    > a umiesz czytać ze zrozumieniem?

    Umiem.

    > czy położenie słowa 'chyba' w zdaniu "CHYBA W OKOLICY WAKACJI" to dla
    > ciebie zagadka?

    A skąd.
    Takiego zdania nie rzucił ani w okolicy wakacji, ani w okolicy Pierdziszewa.

    > ale żeś się nakręcił :)

    Zaraz tam nakręcił.
    Ludzie zwykle olewają głupoty szurów i nie reagują. Ja to poniekąd
    rozumiem, bo ileż można.

    Ale... "Zło zwycięża, gdy dobrzy ludzie nic nie robią."

    A ja jestem dobrym człowiekiem :)
    I nic mnie to nie kosztuje.

    > po chuj dopierdalasz się w trzech odsłonach do czegoś, czego nawet nie
    > przeczytałeś poprawnie?

    Dopierdalam się właśnie dlatego, bo przeczytałem poprawnie.
    I będę się dopierdalał w tylu odsłonach ile będzie konieczne. Nie mam
    mocy sprawczej, jak google, żeby szura po prostu usunąć dla dobra ludzkości.
    Ja sprawdziłem, czy Horban to powiedział w okolicach wakacji - nie
    powiedział. Gdyby on też sprawdził, te też by się dowiedział. Przy
    okazji dowiedziałby się, że w ogóle niczego takiego nie powiedział.

    Mnie ciekawi, dlaczego bardziej irytuje cię wielokrotne prostowanie
    szurskich głupot (skoro tobie się nie chce tego robić), niż ilość odsłon
    głupoty, manipulacji i bezczelnych kłamstw prezentowanych przez szurów.

    > tyle że nachalne robienie ze szczepionki ósmego
    > cudu świata jest na dziś dzień po prostu przeciwskuteczne, a agresywna
    > pogarda aż bijąca z niektórych,

    Wyjaśnienie jest proste.
    Ponieważ głaskanie głupoty, manipulatorów i bezczelnych kłamców też nie
    pomaga, a wręcz przeciwnie.

    > którym wydaje się że są ambasadorami
    > rozumu, rodzi automatyczny opór wśród tych którzy są wystraszeni czy
    > mają jakieś - zwykle bezzasadne - wątpliwości.

    Czyli jak zwykle w historii ludzkości.

    Zwykle jest tak, że ludzie kulturalni cackają się z oszołomami, bo są
    kulturalni, bo człowiekowi wykształconemu nie wypada itp. pierdoły. Nie
    nazywają rzeczy po imieniu, bo nie można być takimi jak oni, bo trzeba
    pokazać wyższość rozumu poprzez kulturę i grzeczne słówka... a potem do
    władzy dochodzi pis (i konfederacja).
    I nagle okazuje się, że trzeba wyjść na ulicę i zacząć używać języka,
    który oni rozumieją, aby wrócić do normalności.

    Lepiej głośno przeklinać, niż być małym i cichym skurwysynem.

    Pozdrawiam
    Piotr