  • 1. Data: 2005-12-09 10:00:22
    Temat: szukam wzoru pozwu o dyskryminację pracownika
    Od: l...@v...pl

    Bardzo dziękuję, Wam z góry za pomoc. Szukam wzoru przykłądowego pozwu o
    dyskryminację pracownika w pracy, czy to musi bycna formularzy ?

  • 2. Data: 2005-12-09 11:23:26
    Od: "czarny" <c...@e...pl>

    Wzoru raczej nie ma w necie. Pozew nie jest sorządzany na formularzu.
    Pamiętaj o prawidłowym przedstawieniu przesłanek dyskryminowania (trochę
    trzeba pokombinować). W razie problemów - na priv.

  • 3. Data: 2005-12-09 19:34:00
    Od: l...@v...pl

    > Wzoru raczej nie ma w necie. Pozew nie jest sorządzany na formularzu.
    > Pamiętaj o prawidłowym przedstawieniu przesłanek dyskryminowania (trochę
    > trzeba pokombinować). W razie problemów - na priv.

    Witaj gg 4213716 napisz proszę do mnie sprawa jest ciekawa wielkie dzięki czekam