  • 11. Data: 2005-06-02 11:19:05
    Temat: Re: szukam konstytucji europejskiej...
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM>

    Użytkownik "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl> napisał w wiadomości
    news:d7ljfh$sep$1@opal.icpnet.pl...

    > Użytkownik "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl> napisał w
    > wiadomości news:d7lf1l$2ad$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Popatrz a ja wlasnie opieprzylem pania z UKIE ze zmusza mnie do uzywania formatu
    *.DOC. Ja żądam co najmniej pdf'a a najlepiek
    *.ps albo *.dvi To se ładnie wydrukuję. I oczywiscie tekst po polskiemu.

    W kazym razie *.doc sa na stronach www.konstytucjaue.gov.pl czy jakos tak

    A.

  • 12. Data: 2005-06-02 13:04:23
    Od: "Tomek" <1...@w...pl>

    > A co za problem. W acrobat readerze jest opcja select.
    > Zaznacz tekst i skopiuj gdzie potrzebujesz.

    A co zrobic jak tak wklejony tekst zamienia sie w rozne krzaczki mimo ze
    dany pdf nie jest wg AR zabezpieczony?
    Pozdrawiam
    Tomek

  • 13. Data: 2005-06-03 09:31:34

    > no bez jaj.
    > otwierasz pdf acrobat readerem, na pasku masz przycisk select.
    > kliknij na niego, teraz możesz zaznaczać tekst dowolnie,
    > po zaznaczeniu tekstu masz opcję Edit/Copy

    Ale dopiero w ostatniej wersji z tego co wiem,. w poprzednich nie ma :-)