  • 1. Data: 2005-05-31 23:07:11
    Temat: Re: szukam konstytucji europejskiej...
    Od: "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl>

    Maciej Ślużyński wrote:
    > ... w wersji polskiej i angielskiej. Ale chodzi mi o tekst do edycji,
    > czyli txt albo doc.

    Masochista!;)

    --
    w adresie użyj zamiast pełnej nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj.
    "wp" Pozdr.

  • 2. Data: 2005-06-01 19:13:38
    Temat: szukam konstytucji europejskiej...
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl>

    ... w wersji polskiej i angielskiej. Ale chodzi mi o tekst do edycji, czyli
    txt albo doc.

    Tylko nie odsyłajcie mnie do Google - są tam teksty, ale w pdf :-(

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński

  • 3. Data: 2005-06-01 19:16:32
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Maciej Ślużyński wrote:
    > .... w wersji polskiej i angielskiej. Ale chodzi mi o tekst do edycji, czyli
    > txt albo doc.
    >
    > Tylko nie odsyłajcie mnie do Google - są tam teksty, ale w pdf :-(

    A co za problem. W acrobat readerze jest opcja select.
    Zaznacz tekst i skopiuj gdzie potrzebujesz.

  • 4. Data: 2005-06-01 19:25:30
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl>

    > A co za problem. W acrobat readerze jest opcja select.
    > Zaznacz tekst i skopiuj gdzie potrzebujesz.

    Nie wiem, czy potrafię - jestem raczej komputerową "nogą" :-)))

  • 5. Data: 2005-06-01 19:27:18
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Maciej Ślużyński wrote:

    > Nie wiem, czy potrafię - jestem raczej komputerową "nogą" :-)))

    no bez jaj.
    otwierasz pdf acrobat readerem, na pasku masz przycisk select.
    kliknij na niego, teraz możesz zaznaczać tekst dowolnie,
    po zaznaczeniu tekstu masz opcję Edit/Copy
    idziesz do worda i wklejasz to co zaznaczyłeś i skopiowałeś pod acrobat
    readerem.

  • 6. Data: 2005-06-01 19:38:22
    Od: "antec" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:d7l1b1$6jc$1@opal.icpnet.pl...
    > ... w wersji polskiej i angielskiej. Ale chodzi mi o tekst do edycji,
    > czyli
    > txt albo doc.

    po co grzebac po smietnikach historii ? zeby podziwiac
    precyzje mysli pijanego socjalizmem Mitteranda ?

  • 7. Data: 2005-06-01 20:14:17
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl>

    Użytkownik "antec" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl> napisał w
    > wiadomości news:d7l1b1$6jc$1@opal.icpnet.pl...
    >
    > po co grzebac po smietnikach historii ? zeby podziwiac
    > precyzje mysli pijanego socjalizmem Mitteranda ?

    Nie. Żeby zbudować bazę tłumaczeń zdań "prawniczych" ;-)))

  • 8. Data: 2005-06-01 21:46:36
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl>

> [...]
    > po zaznaczeniu tekstu masz opcję Edit/Copy
    > idziesz do worda i wklejasz to co zaznaczyłeś i skopiowałeś pod acrobat

    Dzięki wielkie!

    Znalazłem pod adresem http://www.sws.org.pl/konstytucjaUE.pdf , zrobiłem,
    jak radziłeś i mam...

    Teraz będę szukał po angielsku :-)

  • 9. Data: 2005-06-02 00:23:16
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl>

    Użytkownik "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl> napisał w
    wiadomości news:d7lf1l$2ad$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Masochista!;)

    A jak będzie referendum, to skąd będę wiedział, jak zagłosować??? ;-)

  • 10. Data: 2005-06-02 08:28:29
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 01 Jun 2005 14:16:32 -0500,
    witek <w...@g...pl.spam.invalid> screamed:

    > A co za problem. W acrobat readerze jest opcja select.
    > Zaznacz tekst i skopiuj gdzie potrzebujesz.

    O ile dokument nie jest przed tym zabezpieczony.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:225B ]
    [ 10:28:10 user up 10630 days, 22:23, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    MIPS: Meaningless Indicator of Processor Speed.