  • 1. Data: 2007-01-25 21:54:49
    Temat: stypendium za wyniki w nauce
    Od: "Maciej" <n...@g...pl>

    Witam grupowiczow!

    Nie wiem czy to odpowiednia grupa, ale mam takie pytanie. Czy po skonczeniu
    studiow 3 letnich (licencjackich) studentowi ktory opuszcza szkole
    przysluguje stypendium naukowe za 3 rok, czy jako absolwentowi juz nie? Jest
    to uczelnia niepanstwowa. Jest na to jakas ustawa albo jakis przepis gdzie
    moge o tym przeczytac? Jezeli macie jakies doswiadczenia w tej kwestii to
    bardzo prosze o odpowiedz.

    Pozdrawiam
    Maciej

  • 2. Data: 2007-01-25 23:27:36
    Temat: Re: stypendium za wyniki w nauce
    Od: smerf <s...@a...home.pl>

    Maciej napisał(a):
> [...]
    > moge o tym przeczytac? Jezeli macie jakies doswiadczenia w tej kwestii to

    A studentowi 5-letnich magisterskich po studiach myslisz ze przysluguje stypendium za
    5 rok :PP

  • 3. Data: 2007-01-27 10:58:29
    Od: Nilak <n...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Thu, 25 Jan 2007 22:54:49 +0100, Maciej napisał(a):

    > Czy po skonczeniu studiow 3 letnich (licencjackich) studentowi ktory
    > opuszcza szkole przysluguje stypendium naukowe za 3 rok,

    Stypendium będzie Ci przysługiwało na 1 roku kolejnych studiów (USM) o
    ile rozpoczniesz je przed upływem roku od zdobycia licencjatu.

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 4. Data: 2007-02-01 13:32:25
    Od: n...@g...pl

    On 27 Sty, 11:58, Nilak <n...@g...USUNTO.pl> wrote:
> [...]

    > ile rozpoczniesz je przed upływem roku od zdobycia licencjatu.

    >A mozesz napisac cos wiecej jak to jest. Bo bylem dzis na uczelni i pani w
    dziekanacie mi powiedziala, ze z mojej uczelni po skonczeniu studiow stypendium mi
    nie >przysluguje, ale studenci ktorzy ukonczyli w tamtym roku nauke pobierali
    zaswiadczenia o sredniej za 3 rok i ze niby dostawali na uczelniach na ktore poszli
    na >uzupelniajacych magisterskich. Ale jakim cudem inna uczelnia ma placic mi
    stypendium za wyniki w nauce z poprzedniej uczelni? Czy jest na to jakis przepis?
    Jezeli >tak to bardzo prosze podac mi gdzie moge o tym przeczytac. Z gory dzieki.

  • 5. Data: 2007-02-04 20:09:43
    Od: Nilak <n...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Thu, 01 Feb 2007 05:32:25 -0800, net-mike napisał(a):

> [...]
    dzieki.

    USTAWA
    z dnia 27 lipca 2005 r.
    Prawo o szkolnictwie wyższym