  • 1. Data: 2004-11-22 20:16:59
    Temat: stypendium socjalne - jak dobrze napisac odwolanie
    Od: "bonczek" <b...@o...pl>

    witam
    przekroczylem o kilka zlotych prog od ktorego przyznawano socjalki na mojej
    uczelni czy mam jakies prawne podstawy zeby ubiegac sie chociaz o zcesc tego
    stypendium? i jak najlepiej uargumentowac swoje odwolanie? praktycznie
    jestem na spalonej pozycji ale ciezko mi sie z tym pogodzic
    z gory dziekuje z odpowiedzi

    --
    bonczek13MALPAwp.pl
    1300'68 (o\_!_/o) vel Heinrich ( under construction)