  • 31. Data: 2010-01-05 16:56:31
    Temat: Re: studencki plagiat a przypisanie sobie autorstwa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Roman Rumpel" <r...@s...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:hhuso9$bcr$4@news.onet.pl...

    > Nieprawda Robert, nie chciało się sięgnąć do ustawy? Wnioskowe są
    > przestepstwa od art 116 upaippp, art 115 nie jest wnioskowy, pokrzywdzony
    > jest niepotrzebny do wszczęcia postępowania

    Fakt, piszę z głowy, bo przeważnie nie chce mi się grzebać w ISAP, a nie
    mam w domu LEX-a. Masz rację. Tylko nadal nie wyobrażam sobie prowadzenia
    takiego postępowania wobec biernej postawy pokrzywdzonego.

  • 32. Data: 2010-01-06 00:15:22
    Od: tokaj1 <t...@p...onet.pl>

    > Powiedz to na Harvardzie albo w innym Oxfordzie

    Pokaż mi ilu po Oxfordzie czy Harvardzie pracuje w Polsce a ilu po
    Uniwersytecie Jagiellońskim pracuje w Londynie.

    Skończ Oxford a jak nie jesteś wg klucza partyjnego to stanowiska i
    tak "nie pałuczysz".

  • 33. Data: 2010-01-06 00:33:18
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    W dniu 2010-01-06 01:15, tokaj1 pisze:

    > Pokaż mi ilu po Oxfordzie czy Harvardzie pracuje w Polsce a ilu po
    > Uniwersytecie Jagiellońskim pracuje w Londynie.
    >
    > Skończ Oxford a jak nie jesteś wg klucza partyjnego to stanowiska i
    > tak "nie pałuczysz".

    No i? Co to ma wspólnego z Twoim apelem? Chyba, że chodzi o wypowiedź w
    stylu - oszukujcie, sciągajcie, popełniajcie przestepstwa, a jak już
    dzięki temu skończycie UJ, to dostaniecie z klucza partyjnego stanowisko
    pracy w Londynie

  • 34. Data: 2010-01-06 06:53:28
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 05 Jan 2010 08:27:08 -0600, witek napisał(a):

    > to nigdy nie miales doczynienie z pismakami.

    Oj mialem nie raz. Jeden przyklad - "Panowie, jak mnie teraz wyprosicie, to
    bedziecie mieli taki artykol, ze zapomnijcie o sponsorach"
    Doslownie.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)