  • 41. Data: 2009-10-15 08:29:20
    Temat: Re: strażnik wyjmuje ulotki na parkingu hipermarketu
    Od: Stachna <s...@g...com>

    1) wchodząc do pomieszczeń - na czyjąś wlasność lub teren - obowiązuje
    regulamin o ile taki istnieje i przepisy jakie właściciel dzierżawca
    ustala (przy czym powinien on być ogólniedostępny np. w informacji lub
    na stronie www)
    2) kwestią ulotkarza jest jego znajomość - czy nie łamie prawa i
    przepisow
    3) zgłoszenie przez właściciela, zarządcy - złamania przepisów do
    organów ścigania

    4) ochroniaż - to może zwrócić uwagę i wyprosić - poinformować że
    sprawa będzie przekazana do organów ścigania
    5) nie ma prawa do wyciągania ulotek - bo samochód jest twoją
    własnością i wszystkie rzeczy w nim pozostawione - i równie dobrze
    może go on uszkodzić zarysować
    6) chyba że jest to zapisane w regulaminie przepisach np. że ze
    względu na dbałość o widoczność dla kierowcy będą wyciągane wszelkie
    ulotki - z samochodów - ograniczenie widoczności kierowcy - możliwość
    uszkodzenia innych samochodów

    7) wjeżdżając na parking i pozostawiając tam auto akceptujesz
    regulamin w przypadku braku akceptacji zakaz pozostawienia auta na
    parkingu. Tak samo jak z rozmowami do różnych firm - nie akceptujesz
    proszę się rozłączyć

    8) nieznajomość przepisow nie zwalnia z ich nieprzestrzegania

    Czyli jaki jest regulamin parkingu - i nic więcej tu nie można
    powiedzieć.

  • 42. Data: 2009-10-15 09:02:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Stachna pisze:
> [...]
    > regulamin o ile taki istnieje i przepisy jakie właściciel dzierżawca
    > ustala (przy czym powinien on być ogólniedostępny np. w informacji lub

    Twierdzisz, że prywatny teren jest eksterytorialny? ;->

    > 2) kwestią ulotkarza jest jego znajomość - czy nie łamie prawa i
    > przepisow

    ROTFL

    > 3) zgłoszenie przez właściciela, zarządcy - złamania przepisów do
    > organów ścigania

    MegaROTFL

    > 4) ochroniaż - to może zwrócić uwagę i wyprosić - poinformować że

    Tutaj niby z sensem...

    > sprawa będzie przekazana do organów ścigania

    Ale tutaj to już GigaROTFL

    > 5) nie ma prawa do wyciągania ulotek - bo samochód jest twoją
    > własnością i wszystkie rzeczy w nim pozostawione - i równie dobrze
    > może go on uszkodzić zarysować

    Znowu przebłysk świadomości ;->

> [...]
    > względu na dbałość o widoczność dla kierowcy będą wyciągane wszelkie
    > ulotki - z samochodów - ograniczenie widoczności kierowcy - możliwość

    Właśnie opadło mi wszystko - nie tylko ręce...

  • 43. Data: 2009-10-15 09:26:48
    Od: Stachna <s...@g...com>

    On 15 Paź, 11:02, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Twierdzisz, że prywatny teren jest eksterytorialny? ;->
    Tak i możesz na własnym terenie pod twoim zarządem ustalić własne
    przepisy jak np. zakazy parkowania w określonych miejscach, tylko dla
    pracowników, tylko dla wykupujących abonament, tylko dla dostawców
    towaru, parokwanie dozwolone tylko w godzinach otwarcia sklepu.
    Samochody osób niestoujące się do w.w. punktów będą odholowane na
    koszt właściela na parking strzeżony do wyjaśnienia (dla
    uprzyjemnienia 10km od miejsca parkingu). - zakaz wjazdu samochodów z
    rejestracją "PALANT" i piszącym nadmiernie "ROTFL"

    > ROTFL
    pkt. 2 regulaminu ZABRANIA SIĘ ROZNOSZENIA i ROZWIESZANIA ulotek bez
    zgody ZARZĄDCY
    byleby szczęka za nisko nie upadła

    > MegaROTFL
    Łamiesz obowiązujące przepisy i niestosujesz się do nich - stanowisz
    zagrożenie dla innych - jesteś osobą nieodpowiedzialną i być może
    psychicznie chorą co stanowi zagrożenie dla innych użytkowników

    > Tutaj niby z sensem...

    > Ale tutaj to już GigaROTFL
    Jak wyżej przepisy obowiązują wszystkich - i ich łamanie należy
    zgłaszać odpowiednim organom

    > Znowu przebłysk świadomości ;->

    > Właśnie opadło mi wszystko - nie tylko ręce...

    A coś poza ROTFL potrafisz napisać obal argumenty, a nie posługujesz
    się skrótem który za bardzo pewno nie rozumiesz jeżeli powiesz skąd on
    się wywodzi i pełne jego znaczenie w ciągu minuty - to uwierzę, że go
    znasz - a teraz pewno szybko gogle będziesz wertował

    Pozdrawiam

  • 44. Data: 2009-10-15 09:35:40
    Od: Stachna <s...@g...com>

    On 15 Paź, 11:26, Stachna <s...@g...com> wrote:
    > On 15 Paź, 11:02, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    I teraz abstrahując od wszystkich wypowiedzi proponuję test na kozaka

    Parkuj w pobliżu pracy na czyimś parkingu pod wyjściem oznaczonym jako
    ewakuacyjne - bo Ciebie przepisy parkingu i sklepu nie obchodzą.
    Jestem ciekaw jak długo bedziesz parkował bezkarnie.

    Miłych przemyśleń

  • 45. Data: 2009-10-15 09:43:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Stachna pisze:

> [...]
    > ewakuacyjne - bo Ciebie przepisy parkingu i sklepu nie obchodzą.
    > Jestem ciekaw jak długo bedziesz parkował bezkarnie.

    Ale serdeńko - zastawianie wyjścia ewakuacyjnego jest sprzeczne z
    przepisami ogólnymi, tj, ustawami i przepisami wykonawczymi do ustaw.

  • 46. Data: 2009-10-15 09:54:40
    Od: Stachna <s...@g...com>

    On 15 Paź, 11:43, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Ale serdeńko - zastawianie wyjścia ewakuacyjnego jest sprzeczne z
    > przepisami ogólnymi, tj, ustawami i przepisami wykonawczymi do ustaw.

    Ależ kochaniutki po to istnieje możliwość wydania odrębnych przepisów
    regulujących poszczególne warunki zachowania się na danym terenie i w
    zasadzie zarzadca powinien je określić - np. "OBOWIĄZUJĄ PRZEPISY
    RUCHU DROGOWEGO" lub też "WEWNĘTRZNY REGULAMIN PARKINGU DOSTĘPNY W
    INFORMACJI"

    Pozdrawiam

  • 47. Data: 2009-10-15 14:28:30
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Co się będziesz obcyndalał - do obozu, na "ostateczne rozwiązanie
    > kwestii", jak to robili twoi kumple sprzed jakichś 60 lat ;->

    a potem zabierzemy sie za spamerów i trolli \;-)

    hail

  • 48. Data: 2009-10-15 14:30:16
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Stachna wrote:

    ciach wszytsko....

    jesteś lepszy od kolegi Lawy ;-)

  • 49. Data: 2009-10-15 14:34:37
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Stachna wrote:

> [...]
    > zasadzie zarzadca powinien je określić - np. "OBOWIĄZUJĄ PRZEPISY
    > RUCHU DROGOWEGO" lub też "WEWNĘTRZNY REGULAMIN PARKINGU DOSTĘPNY W

    drogi kolego, właściciel terenu prywatnego w Polsce ma bardzo ograniczone
    środki egzekucji wydumanych przez siebie przepisów, zakazów i nakazów.
    Generalnie może grzecznie prosić o dostosowanie sie lub opuszczenie terenu,
    może występować za jakimś powództwem cywilnym :) nawet pomysły typu
    umieszczanie na źle parkujachy samochodach trudno zmywalnych naklejek jest
    ostro na granicy prawa. A już wywożenie gdzieś pojazdów mogło by go sporo
    kosztować.

  • 50. Data: 2009-10-15 19:41:05
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Stachna" <s...@g...com>

    --
    po co ? roznoszenie ulotek to zwykłe zaśmiecanie, wystarczy wyrzucić

    4) ochroniaż - to może zwrócić uwagę i wyprosić - poinformować że
    sprawa będzie przekazana do organów ścigania
    --
    prościej przekazać informację do sprzątacza ulotek, by sprzątnął je z
    parkingu

    5) nie ma prawa do wyciągania ulotek - bo samochód jest twoją
    własnością i wszystkie rzeczy w nim pozostawione - i równie dobrze
    może go on uszkodzić zarysować

    --
    Tu nic nie jest w nim pozostawione. Nawet gdyby było to pozostawienie w
    samochodzie nie przenosi żadnego prawa własności do ulotki. Właściciel

    Czyli jaki jest regulamin parkingu - i nic więcej tu nie można
    powiedzieć.

    --
    Który parking zajmuje się takimi pierdołami jak ulotki ???