  • Data: 2006-05-08 18:09:43
    Temat: staż z UP
    Od: Rasalhague <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej
    Od 1 marca 2006 jestem na stażu z Urzędu Pracy w pewnym centrum kultury
    w moim mieście. By otrzymać wynagrodzenie za marzec musiałam dostarczyć
    do UP listę obecności. Pieniądze otrzymałam zgodnie z planem - 10
    kwietnia. Dziś (05.05.) dostałam list polecony, a w nim orzeczenie o
    wstrzymaniu wypłaty stypendium od dnia 1.04.2006. Uzasadnienie:
    "Stypendium nie przysługuje bezrobotnemu, który nie złożył pisemnego
    oświadczenia o dochodach lub dokumentów niezbędnych dla ustalenia
    uprawnień do świadczeń. Do dnia 4.05.06 nie złożyła Pani oświadczenia o
    dochodach za kwiecień 2006." (odwołanie do Wojewody Dolnośląskiego we
    Wrpcławiu)
    Nie przypominam sobie, żebym w marcu składała podobne oświadczenie o
    dochodach a stypendium stażowe dostałam. A w ogoóle po co to
    oświadczenie? Przecież oczywistym jest fakt, że, żeby w ogóle dostać się
    na staż trzeba być bezrobotnym bez żadnych dochodów. Co teraz mam
    zrobić? Przepracowałam cały kwiecień i teraz mogę nie dostać za to
    żadnego wynagrodzenia?
    Jutro idę do Urzędu Pracy dowiedzieć się czegoś więcej. Dam znać
    jeszcze, ale póki co byłabym wdzięczna za jakieś odpowiedzi na ten post.

    Podrawiam