  • 51. Data: 2020-12-16 11:31:47
    Temat: Re: statut szkoły (katolickiej)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.12.2020 o 21:06, ąćęłńóśźż pisze:
    > No z agencji państwowych to wywalają ;-)

    Ale bezprawnie i potem przyjmują. Nie martw się dorzucisz się - za twoje
    się bawią:P

    --
    Shrek

  • 52. Data: 2020-12-16 11:42:33
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 14 Dec 2020 21:44:38 +0100, Animka napisał(a):

    > Czyli religia to gender? ;-)

    Nie znam się na tym całym dżenderze, ale na religii bezsprzecznie uczą
    masturbacji i to bardzo praktycznie. Zupełnie nie rozumiem, jak to się ma
    statutów szkolnych.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 53. Data: 2020-12-16 11:51:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

    >Nie znam się na tym całym dżenderze,

    Tez jestem ciekaw, o co w tym chodzi.
    Kosciol chyba wie dokladnie, skoro tak zwalcza :-)

    >ale na religii bezsprzecznie uczą masturbacji i to bardzo
    >praktycznie.

    Raczej sporadycznie i nielicznych.

    >Zupełnie nie rozumiem, jak to się ma statutów szkolnych.

    Gdyby to bylo masowe, to widac taki program przedmiotu, zatwierdzony
    przez mini... biskupa :-)

    J.

  • 54. Data: 2020-12-16 11:58:04
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 16 Dec 2020 11:51:30 +0100, J.F. napisał(a):

    > Gdyby to bylo masowe, to widac taki program przedmiotu, zatwierdzony
    > przez mini... biskupa :-)

    Kiedyś było "przygotowanie do życia w rodzinie"; widocznie zapełniają luki
    programowe, ale czemu ograniczają się wyłącznie do mechanicznego seksu,
    któremu nie towarzyszy żadna więź uczuciowa.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 55. Data: 2020-12-16 12:04:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 15.12.2020 o 20:33, J.F. pisze:

    >Jest w Ustawie o przeciwdziałaniu alkoholizmowi :-)

    Patrzac na poczatek
    "... działania na rzecz trzeźwości w miejscu pracy ..."

    To chyba nauczycielom :-)

    Ale jest i przepis szczegolny

    Art. 14. 1. Zabrania się sprzedaży, podawania i spożywania napojów
    alkoholowych:
    1) na terenie szkół oraz innych zakładów i placówek
    oświatowo-wychowawczych, opiekuńczych i domów studenckich;

    Przynosic mozna :-)

    Ech, biedni ci studenci w akademikach :-)

    Statut akademika gdzies jest ?

    P.S.
    3) w miejscach i czasie masowych zgromadzeń;

    Jak tu rozumiec zgromadzenia ?

    Targi piwne, Oktober Fest, juwenalia, gornicza barborka, festyn
    wiejski/miejski, msza w kosciele ...

    J.

  • 56. Data: 2020-12-16 14:01:52
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 16 Dec 2020 11:51:30 +0100
    doszła do mnie wiadomość <5fd9e6b3$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    od "J.F." <j...@p...onet.pl> :
    >Użytkownik "Olin" napisał w wiadomości grup
    .net...

    >Tez jestem ciekaw, o co w tym chodzi.
    >Kosciol chyba wie dokladnie, skoro tak zwalcza :-)

    Całą wiedzę, jaką posiada KK na temat gender, bardzo dobrze podsumował pewien(kiedyś
    mało
    lubiany) pan:
    https://www.youtube.com/watch?v=LT3kI3BsxlQ

  • 57. Data: 2020-12-16 22:12:36
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-15 o 12:33, A. Filip pisze:
> [...]

    O kurcze! To będa się mastrubować na wszystkich lekcjach i nikt nie
    będzie miał prawa ze szkoły ich wyrzucić.

    > Czyż RP3 nie jest zbudowane na filozofii
    > "Obywatelu zrób sobie dobrze sam"? Cóż za oszczędności! ;-)

    A dzieci z próbówki.

    --
    animka

  • 58. Data: 2020-12-16 22:18:25
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-15 o 20:33, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    > jakims innym przepisem, czy to tez pobozne zyczenie  ?
    >
    > P.S. czesc uczniow moze byc juz pelnoletnia.

    Zresztą 17, a 18 lat to niewielka różnica. Na studniówkach alkohol leje
    się strumieniami, dzieciaki do tego nieprzyzwyczajone, a nauczyciele
    chlają do upadłego.

    --
    animka

  • 59. Data: 2020-12-16 22:21:00
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-16 o 11:42, Olin pisze:

    > Nie znam się na tym całym dżenderze, ale na religii bezsprzecznie uczą
    > masturbacji i to bardzo praktycznie. Zupełnie nie rozumiem, jak to się ma
    > statutów szkolnych.

    A to świnie! nie dośc, że molestują dzieci to jeszcze razem z nimi się w
    szkołach mastrubują.

    --
    animka

  • 60. Data: 2020-12-16 22:21:55
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-16 o 11:51, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Raczej sporadycznie i nielicznych.

    > Gdyby to bylo masowe, to widac taki program przedmiotu, zatwierdzony

    Czyżby tego zboczeńca?

    --
    animka