  • 1. Data: 2020-05-01 00:04:09
    Temat: Dlaczego ONI chcą zmienić prezesa UKE?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Prezes UKE (Urzędu Komunikacji Elektronicznej) zostanie odwołany nie
    po skończeniu kadencji w 2021 tylko 14 dni po wejściu w życie ustawy
    o tarczy antykryzysowej v.3.

    W przeprowadzeniu jakich szwindli przeszkadza im obecny prezes?

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 2. Data: 2020-05-01 12:47:37
    Temat: Re: Dlaczego ONI chcą zmienić prezesa UKE?
    Od: g...@g...com

    użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
> [...]
    > o tarczy antykryzysowej v.3.
    >
    > W przeprowadzeniu jakich szwindli przeszkadza im obecny prezes?

    Nie wiem, ale poprzednicy widać słabo zabezpieczyli ową posadkę przed zmianami
    i pozostawili w prawie jakieś dziury.

  • 3. Data: 2020-05-01 12:50:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.05.2020 o 00:04, Zbynek Ltd. pisze:

> [...]
    > tarczy antykryzysowej v.3.
    >
    > W przeprowadzeniu jakich szwindli przeszkadza im obecny prezes?

    Koncesja 5G?

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2020-05-01 13:48:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 1 May 2020 12:50:39 +0200, Shrek napisał(a):
> [...]

    A przeciez sami go wybrali.
    Na szybko wyguglalem, ze ma juz ciepla posadke
    https://www.telepolis.pl/wiadomosci/sprzet/prezes-uk
    e-marcin-cichy-szef-ergp-2021-rok

    ale dopiero od 2021.
    Nie pasuje do zespolu, za bardzo europejski ?

    > Koncesja 5G?

    Ale co - daje, nie daje, suweren sie boi ?
    Czy tylko o pieniadze chodzi?
    Bo to nie tylko prezes, ale tez caly przetarg

    https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/5g-czestotliwo
    sci-aukcja-uniewazniona-prezes-uke-polemizuje-z-mini
    sterstwem-cyfryzacji-rzad-nie-konsultowal-z-nim-tej-
    decyzji

    J.

  • 5. Data: 2020-05-01 13:51:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 1 May 2020 03:47:37 -0700 (PDT), g...@g...com
    napisał(a):

    > Nie wiem, ale poprzednicy widać słabo zabezpieczyli ową posadkę przed zmianami
    > i pozostawili w prawie jakieś dziury.

    Poprzednicy nie maja dla PiS zadnego znaczenia jak widac.
    30 dni i ustawa bedzie zmieniona, a moze nawet 2 dni i minister zwolni
    ... na podstawie projektu ustawy :-)

    A przeciez sami go wybrali.

    J.

  • 6. Data: 2020-05-01 14:15:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.05.2020 o 13:48, J.F. pisze:

    > Ale co - daje, nie daje, suweren sie boi ?

    Może daje, ale nie właściwym?

    > Czy tylko o pieniadze chodzi?
    > Bo to nie tylko prezes, ale tez caly przetarg

    Nie takie przetargi ustawiano.

    Jeszcze jeden pomysł. Może ich uwiera nadmierna wiara prezesa w
    prywatność obywateli? Zwłaszcza że jest dobra okazja, żeby nawrzucać pod
    pozorem epidemii kamyczków>

    --
    Shrek

  • 7. Data: 2020-05-04 14:01:49
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 01 May 2020 00:04:09 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Prezes UKE (Urzędu Komunikacji Elektronicznej) zostanie odwołany nie
    > po skończeniu kadencji w 2021 tylko 14 dni po wejściu w życie ustawy
    > o tarczy antykryzysowej v.3.

    Media mętnego nurtu twierdzą, że misiewicze pieką dwie pieczenie przy
    jednym ogniu:

    1. <<Według obowiązujących przepisów szefa tego urzędu nadzorującego rynek
    telekomunikacyjny i pocztowy - szczególnie istotny teraz w kontekście
    wyborów korespondencyjnych - powołuje i odwołuje Sejm za zgodą Senatu na
    wniosek premiera.

    W "tarczy", w art. 13 zaproponowano zapis, który pomija Senat w całej
    procedurze: "Prezesa UKE powołuje i odwołuje Sejm na wniosek Prezesa Rady
    Ministrów. Kadencja Prezesa UKE trwa 5 lat".
    PiS, zmieniając zasady wyboru szefa UKE - i zaszywając je w dużym worku
    "tarczy antykryzysowej" - może chcieć też zabezpieczyć się przed sytuacją,
    w której opozycja w przyszłym roku mogłaby zablokować mu wybór nowego
    prezesa. Obecnie urzędujący szef UKE Marcin Cichy został powołany na
    stanowisko w 2016 r., a jego kadencja upływa w 2021 r. "

    2. <<Projekt nowej "tarczy antykryzysowej" zawiera też propozycję
    unieważnienia aukcji na częstotliwości dla sieci najnowszej generacji 5G. W
    połowie kwietnia prezes UKE podjął decyzję o zawieszeniu przebiegu aukcji.
    Miała się ona odbyć po zakończeniu epidemii.
    Z opinią ministerstwa, że zawieszenie aukcji może powodować wątpliwości
    prawne, nie zgodził się prezes Marcin Cichy. Poinformował, że projekt
    unieważnienia aukcji nie był z nim konsultowany, oraz dodał, że po
    unieważnieniu procedura nie będzie mogła zostać zrealizowana w terminie
    wymaganym przez Unię Europejską.>>

    https://wyborcza.pl/7,156282,25908541,tarcza-3-0-upa
    rtyjniony-prezes-uke.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 8. Data: 2020-05-04 16:33:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    t...
> [...]

    >Rady
    >Ministrów. Kadencja Prezesa UKE trwa 5 lat".

    I to bylby jakis konkretny powod :-)

> [...]
    >aukcji.
    >Miała się ona odbyć po zakończeniu epidemii.

    Czyli w zasadzie na jedno wychodzi ... chyba, ze trzeba oferentow
    zmienic, albo oferty - bo panstwo potrzebuje pieniedzy, duzo pieniedzy
    :-)

> [...]
    >unieważnienia aukcji nie był z nim konsultowany, oraz dodał, że po
    >unieważnieniu procedura nie będzie mogła zostać zrealizowana w

    No to sie nie dotrzyma i zwali na wirusa. Powod bardzo dobry, Unia
    zrozumie :-)

  • 9. Data: 2020-05-04 19:28:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.05.2020 o 16:33, J.F. pisze:

    > No to sie nie dotrzyma i zwali na wirusa. Powod bardzo dobry, Unia
    > zrozumie :-)

    rtyjniony-prezes-uke.html

    Luźne spostrzeżenie - a jest gdzieś w tle 5G mosbacher albo mosad?

    --
    Shrek

  • 10. Data: 2020-05-04 20:54:28
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>