  • 11. Data: 2009-11-18 15:14:49
    Temat: Re: sprzedaż wiązana: rezerwacja miejsca tylko w pierwszej klasie
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    > Wg. mnie nie ma problemu. Ale wg. Krzyśka jest.
    >
    > p. m.

    Wg mnie po "wg" nie stawia sie kropki :)

  • 12. Data: 2009-11-18 15:15:09
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    > Wg. mnie nie ma problemu. Ale wg. Krzyśka jest.

    Dawno pociągami nie jeździłem, ale niegdyś bywało tak, że się jechało z
    powodu tłoku 10 godzin w sraczu. Krzyśkowi pewnie chodzi o to, że jechać
    chce na siedząco, a tego bilet bez rezerwacji nie gwarantuje. Z drugiej
    strony nie chce dopłacać za mniej uświnione siedzenia w klasie 1.

    A może wpuszczać tylko klientów w krawatach? :D

  • 13. Data: 2009-11-18 15:18:07
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (18.11.2009 16:15), Michał wrote:

> [...]
    > chce na siedząco, a tego bilet bez rezerwacji nie gwarantuje. Z drugiej
    > strony nie chce dopłacać za mniej uświnione siedzenia w klasie 1.

    No to tak jak napisał SDD, bierzesz wybierasz taki pociąg/przedział taki
    jaki ci odpowiada i jedziesz.

    p. m.

  • 14. Data: 2009-11-18 15:43:00
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (18.11.2009 16:14), f...@g...com wrote:

    > Wg mnie po "wg" nie stawia sie kropki :)

    Wg mnie masz rację. Taki nawyk głupi.

    Ale także wg mnie wycina się podpisy przy odpisywaniu na grupach.

    p. m.

  • 15. Data: 2009-11-18 16:23:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Wg mnie masz rację. Taki nawyk głupi.
    >
    > Ale także wg mnie wycina się podpisy przy odpisywaniu na grupach.

    nie "wycina sie", tylko "sam sie wycina" jak jest tam gdzie powinien czyli
    w sygnaturce :)

    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

  • 16. Data: 2009-11-18 16:47:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Budzik wrote:
> [...]
    następuje:

    > nie "wycina sie", tylko "sam sie wycina" jak jest tam gdzie powinien czyli

    wg mnie zależy to jeszcze od czytnika.

  • 17. Data: 2009-11-18 19:22:44
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    witek w <news:he18f2$594$4@inews.gazeta.pl>:

    > wg mnie zależy to jeszcze od czytnika.

    Czy aby wycinanie sygnaturek w zależności od czytnika nie podpada pod
    transakcję wiązaną? ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 18. Data: 2009-11-18 21:43:46
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał

    > Czy aby wycinanie sygnaturek w zależności od czytnika nie podpada
    > pod
    > transakcję wiązaną? ;-)

    Nie, pod dyskryminację.

  • 19. Data: 2009-11-19 08:47:32
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    Olgierd pisze:

    > Kiedyś była "dyskryminacja" ;-)

    Dorzucam jeszcze "wskaż różnice formalne".

  • 20. Data: 2009-11-19 08:50:32
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    BK pisze:

    > No i jeszcze ta cholernba usluge w postaci "konduktor sprawdzajacy
    > bilety" wciskaja. Klauzule zabronione jak nic.

    Ja w ogóle uważam, że zmuszanie do korzystania z wagonu osobowego w
    pociągu to sprzedaż wiązana. W towarowym ew. bydlęcym, byłoby/mogłoby
    być przecież taniej. Ewentualnie powinna przynajmniej istnieć możliwość
    rezerwacji miejsca na korytarzu, albo w przejściu między wagonami.