  • Data: 2005-04-25 07:55:23
    Temat: sprzedaz samochodu i towarzystwo ubezp.
    Od: s...@s...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Pytanie dotyczy sprzedazy samochodu i polisy na ten samochod.
    Jesli sprzedalem uszkodzony samochod (powypadkowy) na 2 dni przed
    wygasnieciem umowy OC - czy musze zawozic do towarzystwa ubezpieczeniowego
    jakies dokumenty o zbyciu tego samochodu?

    Dokladnie bylo tak:
    - poniedziale: samochod zostal sprzedany
    - wtorek: wypowiedzialem umowe OC
    - sroda: ostatni dzien obowiazywania polisy OC

    Slyszalem dwie sprzeczne ze soba informacje:
    1. ze o zbyciu auta trzeba poinformowac towarzystwo bezpieczeniowe,
    2. nie musze informowac w zaden sposob tow. ubezpieczeniowego - bo polisa
    OC i tak wygasala za kilka dni i wypowiedzialem ja w terminie

    Jak to w koncu jest? Musze oficjalnie jakims pismem informowac T.U. czy
    nie? Nie chcialbym byc poinformowany ze czegos niedopelnilem i wlepia mi
    jakas kare.

    smok